Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Åh, tack Bullen 11! Precis vad jag ville läsa! Har också googlat slemproppen och tecken på mf
Jag hade som du helt andra flytningar vid mina tidigare graviditeter men det känns skönt att vi är två iaf som har tänkt samma tankar.
Meeeen hjäääälp får psykbryt för mindre.
Har snart kliat sönder armarna.
Kliar så jävulskt på armar och mage. Va faaan.
Ingår det i biverkningarna eller vad är det frågan om?
Kommer oftast på kvällen konstigt nog :/
Meeeen hjäääälp får psykbryt för mindre.
Har snart kliat sönder armarna.
Kliar så jävulskt på armar och mage. Va faaan.
Ingår det i biverkningarna eller vad är det frågan om?
Kommer oftast på kvällen konstigt nog :/
Ni som känner er helt däckade- ni är inte ensamma!
Jag är i vecka 8 och orkat absolut ingenting! Känner mig så sjuk i kroppen och vill helst bara sova hela tiden..bara vill att dagarna ska rulla på så veckorna går.. Vill ha energi! Men är helt slut...
Va roligt! Jag går på samma klinik :) jag är i vecka 7 (6+6) går alltså in i v 8 imorgon. Är så nervös över att de ska säga att det inte är något.
Tack för stödet tjejer! Även om jag tycker synd om er också såklart så känns det lite skönt att det inte bara är jag. Jag funderar också på att berätta på jobbet, om jag inte blir sjukskriven nästa vecka. I såna fall får dom vänta. Har ju diabetes också så det är mycket på en gång. Och jag känner mig som världens tråkigaste!! Min sambo var så söt igår och frågade hur han kunde hjälpa till och om jag vill att han ska gå upp tidigare varje morgon och laga frukost åt mig. Får så dåligt samvete att jag är så tråkig mot honom, fast jag egentligen vet att han förstår. Vilken tur att ni finns här att ventilera med! Hoppas det vänder för oss snart och att lite av energin kommer tillbaka. Kram på er!