Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Var på inskrivning idag, beslut om sockerbelastning i slutet på april! BLÄ! Bara bita ihop och hoppas att jag får i mig den där sörjan!! Järndepåerna var så där och hon hoppas att det skett ett mirakel när proverna kommer tillbaka då jag alltid legat för lågt när jag träffat barnmorskan. Nu sitter jag här och ser ut som en nåldyna och suktar efter en mangosmoothie... 8+2 idag,
Är ni sugna på något speciellt ännu??? 
Var på inskrivning idag, beslut om sockerbelastning i slutet på april! BLÄ! Bara bita ihop och hoppas att jag får i mig den där sörjan!! Järndepåerna var så där och hon hoppas att det skett ett mirakel när proverna kommer tillbaka då jag alltid legat för lågt när jag träffat barnmorskan. Nu sitter jag här och ser ut som en nåldyna och suktar efter en mangosmoothie... 8+2 idag,
Är ni sugna på något speciellt ännu??? 
Exotiskt mango passionsfrukt apelsin är sånt som jag verkligen vill ha just nu :D

Är konstant hungrig känns det som, och ha fått dille på mackor. Jag brukar inte ens gilla mackor speciellt mycket, märkligt haha. Är i v 11 nu och bara inväntar v 12 så man kan pusta ut lite :)
Idag är det äntligen dags för vul, håll tummarna för att vi för se en levande böna där inne!