Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Har sprungit runt som en tok på jobbet idag och är helt knäckt ikväll. Fy så höfterna och fogarna värker. Håller tummarna för att det är tillfälligt. Foglossning slapp jag förra graviditeten och jag har verkligen en nyfunnen respekt till alla mödrar som härdat sig igen en hel graviditet med den värken.
Hade jätte problem med foglossning förra graviditeten, det va så illa att jag fick använda kryckor och blev sjukskriven från v.16 redan.. Är nu i vecka 8+5 och har redan börjat känna av fogarna :( undrar vart det här slutar! Har ett jobb där jag står upp hela dagarna med minimala chanser till att sitta ner och det gör ju inte saken bättre heller..
Är det något man ska tänka på att fråga, ta med eller så inför inskrivningen?
Hemofer plus och lactulos inköpt hoppas att jag blir lite piggare snart och att magen kommer igång igen Hahahahaha
Vill tipsa om att köpa en amnings BH redan har en kvar sedan sonen och den är underbart skönt att sova i :D
Är det något man ska tänka på att fråga, ta med eller så inför inskrivningen?
Ni som har början till/tidigare har haft vart gör det ont när man har foglossning?
Är det någon som tar allergimediciner? Har kollat upp mina mediciner på Janusinfo och det känns väl halvok... Vill helst undvika att medicinera, särskilt då jag förra graviditeten bara kunde få en medicin som har enorm trötthet som bieffekt. Är tillräckligt trött som det är...Nässpray får det bli i alla fall, lokalt verkande så känns som minimal risk för embryot.
Ni som har början till/tidigare har haft vart gör det ont när man har foglossning?
Är det någon som tar allergimediciner? Har kollat upp mina mediciner på Janusinfo och det känns väl halvok... Vill helst undvika att medicinera, särskilt då jag förra graviditeten bara kunde få en medicin som har enorm trötthet som bieffekt. Är tillräckligt trött som det är...Nässpray får det bli i alla fall, lokalt verkande så känns som minimal risk för embryot.