Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag hade en dag då jag faktiskt fick lov att stanna hemma från jobbet pga att jag mådde så dåldåligt.
I övrigt mår jag toppen så länge jag inte äter så mycket fet mat för då kommer halsbrännan som på beställning. Är lite tröttare vissa kvällar.
Första veckorna kände jag av blodökningen i kroppen och lite molvärk plus att brösten ömmat på bra men nu är det knappt att jag märker av dem.
Är i v.9+1 och har ingen antydan till mage trots att byxorna känns trånga
Hej
är i v 11+1 nu och mår hemskt. Illamående hela dagarna men värst frampå eftermiddagen och kvällen. Kräks inte jätteofta men illamående gör att jag ligger mest till sängs. Och det kan vara svårt med 2 andra livliga barn. Läst alla tips om illamående men inget som fungerar. Någon som har något hemligt tips?
Hej är i v 11+1 nu och mår hemskt. Illamående hela dagarna men värst frampå eftermiddagen och kvällen. Kräks inte jätteofta men illamående gör att jag ligger mest till sängs. Och det kan vara svårt med 2 andra livliga barn. Läst alla tips om illamående men inget som fungerar. Någon som har något hemligt tips?
Finns inga tips som fungerar- blir irriterad på alla som säger- "testa ta och ät en skorpa innan du går upp" -...dom som säger så har inte mått riktigt illa!!!
Finns ingenting som hjälper...jag mår som bäst när jag får sova! Annars finns det bara ett tips- stå ut, i slutändan är det värt det!
Jag äter lergigan Comp men inte ens det hjälper denna gången..jag är glad om jag får i mig en macka och ett glas vatten på en hel dag....
I förra graviditeten blev det bättre efter vecka 20...så det är bara hålla ut!
Hej är i v 11+1 nu och mår hemskt. Illamående hela dagarna men värst frampå eftermiddagen och kvällen. Kräks inte jätteofta men illamående gör att jag ligger mest till sängs. Och det kan vara svårt med 2 andra livliga barn. Läst alla tips om illamående men inget som fungerar. Någon som har något hemligt tips?
Finns det någon som liksom jag INTE är illamående och INTE känner någon mage i v.10-11?? (Jag är i vecka 10+1 idag).
Jag va på tidigt Ul i förra veckan och fick se lillen där inne och idag gick jag in i v 12 så det känns bra, har mått bra hela graviditeten men denna veckan har jag mått illa. Är beräknad 10-11 oktober. Super glad att denna lillen stannat lite längre.. Hoppas den stannar hela vägen.
Hej!
Jag är i vecka 11, 10+1 och undrar om det är fler som befinner sig i sina "spökveckor" ??
Från att vara illamående varje dag och med växtvärk så känner jag ingenting och jag är superorolig. Jag var på vul vecka 9 och de sa att allt såg bra ut. Så jag antar att det är normalt.Jag har läst att det är vanligast i vecka 10-16 ungefär.
Är det nån som har koll på vad som gäller när det handlar om allergitabletter, mot pollen? När jag googlar runt verkar det vara ok att använda vanliga trots att man är gravid men på fass står det att det inte rekommenderas...
Är det nån som har koll på vad som gäller när det handlar om allergitabletter, mot pollen? När jag googlar runt verkar det vara ok att använda vanliga trots att man är gravid men på fass står det att det inte rekommenderas...
Hej!
Jag är i vecka 11, 10+1 och undrar om det är fler som befinner sig i sina "spökveckor" ??
Från att vara illamående varje dag och med växtvärk så känner jag ingenting och jag är superorolig. Jag var på vul vecka 9 och de sa att allt såg bra ut. Så jag antar att det är normalt.Jag har läst att det är vanligast i vecka 10-16 ungefär.