Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag går in i v. 10 på torsdag med första barnet.
BF är alltså 28 oktober :)
Var på UL igår och allt såg bra ut och man såg hjärtat slå. Fick komma på tidigare UL för att jag hade en blödning i söndags förra veckan, så det var väldigt skönt att få bekräftat att allting var bra.
Hoppar gärna in här. Är gravid i vecka 12 och beräknat bf 10/10 än så länge.
Har mått illa sen v6 och mår mer illa nu än då. Måste äta något hela tiden känns de som. Är även sjukskriven sen v 9 med foglossning! Så denna graviditet känns tung. Är andra barnet för oss, har en dotter förr januari -13.
Är det någon mer som fått foglossning så tidigt?
Hej.
Jag är så otroligt orolig och livrädd rent ut sagt. I förrgår gick jag på toa och det kom blod, inte rosa eller brunt utan "rent blod" och en klump med koagulerat blod kom ut. Panik som jag fick så fiskade jag på klumpen och jag såg inget som liknade ett foster alls.
Så nu gråter jag hela dagarna och väntar på att få en tid av min fertilitetsläkare att komma på vul, annars bokar jag privat. Jag skulle ha åkt in på akuten men sist så verkade de lite smått sura att vi kom mitt i natten för rosabruna flytningar.
Så nu ringde jag 1177 och såklart gav jag dem en ledande fråga om det kunde vara missfall så då var det bara det som gällde fast att jag inte ens har ont. Jag blir så jävla förbannad. Min bm sa att det var normalt och min läkare sa att det inte alls behövde vara mf men att man fick vänta och se.
Jag orkar inte med det här, jag är så orolig. Vi har försökt i tre år och vill inte förlora vår lilla bebis =( Jag är i vecka 11.
Någon som blött och det visat sig gå bra ändå?
Ni som är i vecka 12 ungefär. Hur känner ni er?
Jag har börjat känna mig mer yr. Inte illamående. Har inte varit det sen vecka 9-10 någonting.
Samma med min mage-känner mig som en ballong. Kan nog känna min livmoder lite grann. Är 11+2.
Har torkat mig lit för hårt alla gånger jag kissat så det blöder från småsår i underlivet. (Ursäkta infon) Blir livrädd att det ska vara riktig blödningar..men de är det inte vad jag kan se :)
Hej.
Jag är så otroligt orolig och livrädd rent ut sagt. I förrgår gick jag på toa och det kom blod, inte rosa eller brunt utan "rent blod" och en klump med koagulerat blod kom ut. Panik som jag fick så fiskade jag på klumpen och jag såg inget som liknade ett foster alls.
Så nu gråter jag hela dagarna och väntar på att få en tid av min fertilitetsläkare att komma på vul, annars bokar jag privat. Jag skulle ha åkt in på akuten men sist så verkade de lite smått sura att vi kom mitt i natten för rosabruna flytningar.
Så nu ringde jag 1177 och såklart gav jag dem en ledande fråga om det kunde vara missfall så då var det bara det som gällde fast att jag inte ens har ont. Jag blir så jävla förbannad. Min bm sa att det var normalt och min läkare sa att det inte alls behövde vara mf men att man fick vänta och se.
Jag orkar inte med det här, jag är så orolig. Vi har försökt i tre år och vill inte förlora vår lilla bebis =( Jag är i vecka 11.
Någon som blött och det visat sig gå bra ändå?