Iowhannah skrev 2015-10-04 22:28:17 följande:
Jag vet. Tanterna vill nog bara ha något att säga (det är lite så många på vårt jobb är tyvärr). De har inte så roliga liv själva så allt kretsar kring alla andra hela tiden (jag är så glad över att jag är ledig!).
Jag försöker tänka att jag förmodligen kommer gå över. Dock känns det som max bf+4 av någon anledning. Jobbigt att ständigt gå och leta tecken på att det skulle vara på gång! Men samtidigt orkar jag inte mer. Fötterna och händerna är svullna och gör ont, illamående, ständigt kissnödig, foglossning, stela leder så fort jag suttit stilla ett tag, sammandragningar, extremt sötsug, svårt att äta ordentligt, törstig mest hela tiden... Listan kan göras lång. Jag blir också trött på mig själv. Jag är trött på att jag är så gnällig, på att jag är så trött och på att jag inte orkar saker längre.
I morgon ska jag visa lägenheten för ett par. Hoppas det går fort, jag känner verkligen inte för det! Typiskt nog så verkar det som att diskmaskinen gick sönder i dag också. Helt perfekt när man förväntar sig en bebis när som helst.
Jobbigt med sådana som måste fylla upp sina egna liv med andras liv.
Hoppas du slipper gå över mer än så då.
Förstår precis din känsla över att man är less på att vara gnällig.
Igår blev jag knäckt för jag hade inga rena byxor som jag kunde ha, så snodde ett par av sambons mjukisar som satt förvånansvärt bra. Nu är de mina! Iaf ett tag framöver...
Hoppas med visningen går fort.