Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Oj - det skulle jag aldrig i hela mitt liv vilja göra..men det är ju min åsikt...och det är ju väldigt ovanligt att man gör så.. Älskar att vara hemma med min nyfödda bebis!!!
Göteborg typ :)
bor i Trollhättan och upplever samma som du, är inte nyinflyttad, men har få vänner och dom är upptagna med sitt, och många tassar på tå runt mig då jag blev lämnad av min man i samband med graviditeten, är arbetslös o hemma hela dagarna, så bara skriv skriv om du vill så ska vi nog kunna ordna ensamheten
Har ni börjat känna rörelser i magen än?:)
Jag tror jag känns ngt. Men svårt att tolka tycker jag.
Jag är beräknad 5/10 och undrar hur stor "ska" magen vara nu? Jag har först nu börjat få blickar på magen så folk som inte vetat börja undra. Tycker det känns jobbigt om man skulle få en kommentar -oj är du redan så stor?
Tredje barnet, har en på 11 och en på 9 år.
Och jag äter som en häst sugen på mat hela tiden.
På tal om magar, jag går in i vecka 16 på tisdag. Tycker min mage är väldigt stor för att vara så tidigt och förstföderska. Vad tycker ni? Lite orolig att det är två stycken där inne haha.

Haloj tjejer. .skriver inte ofta men följer er. Ni som blivet sjukskriven har ni gått till hc eller någon annan stans. Jag mår illa och kräks flera gånger om dagen. Orkar inte med att jobba så mycket som jag gör. Vet bara inte vart jag ska vända mig. (Är i v14)