Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Kan inte rekommendera igångsättning. Fick det på grund av havandeskapsförgiftning med dottern. Fy fan säger jag bara. De startade lördag förmiddag och måndag morgon tittade hon ut. Hela söndagen och natten till måndag var bara ett helvete och de drog ut på beslutet om kejsarsnitt så länge att det var rena mardrömmen. Sen blev det inget snitt ändå, för till slut blev jag så jävla arg så jag tryckte på som bara fan.
Jag går in i vecka 17 idag och ser ut så här. Första barnet. 
Jag går in i vecka 17 idag och ser ut så här. Första barnet.
Svarade ju inte på frågan. Jag har kontaktat min mödravårdscentral som skrivit ut Lergigan Comp. När det inte har hjälpt har de remitterat mig till kvinnokliniken där jag fått recept på Primperan. Där erbjöd de även hjälp om jag ville sjukskriva mig men det var inte nödvändigt då medicineringen funkar för mig. Min vårdcentral vill inte ta i graviditetsrelaterade saker med tång typ, hänvisar bara till mödravården. Men det är säkert olika på olika ställen. Testa!
Idag berättade jag för chefen att jag är gravid, hade inte tänkt att det skulle berättas som det gjordes.. Utan ett företag i närheten av mitt jobb började brinna igår och fortsatte idag, vårt företag blev fullt med rök och jag vågade helt enkelt inte vara kvar på jobbet ifall röken jag andades in skulle påverka pyret i magen. Men han tog det jätte bra :) känns jätte skönt att ha det avklarat! Är vecka 13+2 idag och eftersom det är tredje barnet börjar magen bli svår att dölja ;)
Vet inte om det bara är tarmarna som är stulna men nog börjar man ha lite mage redan :) 
Vet inte om det bara är tarmarna som är stulna men nog börjar man ha lite mage redan :) 
Idag har jag varit på kub och är i vecka 13, Bf 26:oktober
Hur mycket har ni gått upp i vikt? Och vilken vecka är ni i?
Jag har gått ner 3 kilo och är i vecka 14....