Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
På tal om magar, jag går in i vecka 16 på tisdag. Tycker min mage är väldigt stor för att vara så tidigt och förstföderska. Vad tycker ni? Lite orolig att det är två stycken där inne haha.
Jag tycker jag hr sån mage om jag 'släpper ut'. Går ofta omedvetet och drar in magen. Men i avslappnat tillstånd är min också i den storleken å är i typ samma antal veckor :)

Vecka 16 nu och tycker också att jag är rätt rund för att vara förstföderska
från sidan
Fina magar ni har!!
Är i v16 med andra barnet och ser ut som jag gjorde i v20-22 med sonen, typ... Känns inte som magen egentligen är så stor men allt extra fett jag hållt kvar vid sen förra grav bara väller ut typ..
från sidan
Hej!
Jag följer tråden varje dag då jag eftersom vi också är beräknade i oktober :)
Jag läste här i tråden för någon vecka sedan om facebook grupper, vill gärna vara med i en sådan..
Som jag förstod de rätt så finns de lite olika, jag bor i Göteborgsområdet så finns det någon som vill och kan lägga till mig så hade jag blivit super glad!

Haloj tjejer. .skriver inte ofta men följer er. Ni som blivet sjukskriven har ni gått till hc eller någon annan stans. Jag mår illa och kräks flera gånger om dagen. Orkar inte med att jobba så mycket som jag gör. Vet bara inte vart jag ska vända mig. (Är i v14)

Haloj tjejer. .skriver inte ofta men följer er. Ni som blivet sjukskriven har ni gått till hc eller någon annan stans. Jag mår illa och kräks flera gånger om dagen. Orkar inte med att jobba så mycket som jag gör. Vet bara inte vart jag ska vända mig. (Är i v14)