Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag ska göra mitt rul den 7/5. Vill ta reda på kön men verkar inte som alla läkare berättar.
Tycker vi har synliga magar allihop. Jag tycker bara det är mysigt :) Vi får väl se om det visar sig vara fler än 1 där inne på RUL. Jag ska göra mitt den 20 maj, längtar så otroligt mycket. Vi ska även ta reda på kön. När har ni erat ultraljud? :)
Vi ska göra kub på onsdag... Börjar bli så himla nervös! Hoppas att allting ser bra ut. Och att man kanske kan se om det är en kille eller tjej! :) Jag pendlar lite mellan oro och rädsla för att något ska vara tokigt, och mellan att vara jättelycklig och exalterad över att vi förhoppningsvis får se en frisk liten bebis! Har du gjort nåt ultraljud innan eller är det ditt första?
Jag ska göra mitt rul den 7/5. Vill ta reda på kön men verkar inte som alla läkare berättar.
Har redan gjort ett vaginalt pga illamåendet samt ett tidigt rutinultraljud pga KUB-test. Det sena ultraljudet har jag 19/5. Tänker fråga om kön. :)
Jaså? Det har jag aldrig hört faktiskt. Får ju hoppas att de inte nekar :)
Tycker vi har synliga magar allihop. Jag tycker bara det är mysigt :) Vi får väl se om det visar sig vara fler än 1 där inne på RUL. Jag ska göra mitt den 20 maj, längtar så otroligt mycket. Vi ska även ta reda på kön. När har ni erat ultraljud? :)
Min barnmorska sa det.. Men många verkar få veta så hoppas jag med kan få det.
Jag har gjort 4 UL: 2 VUL, 1privat UL och KUB.., nu går jag och väntar på mitt RUL den 22/5, väntar med spänning på att få veta vad det blir
Kul att det börjar dyka upp magbilder! Denna är från en dryg vecka tillbaka i v12+2 typ. Andra barnet. Magen har kommit mycket tidigare den här gången! Sådär såg jag ut i typ v17-18 förra gången. Funderade faktiskt på om det var två, men KUB-ultraljudet två dagar senare visade bara en. Vilket vi är tacksamma för
RUL blir 22/5!