Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag är i vecka 17 och på mig syns det inte alls :s nu kände jag bebis sprattla i magen häromdagen så vet ju att bebis lever men trodde att det skulle synas mer nu än vad de gör.

Jag går in i vecka 17 i morgon. 3 dje barnet och gått upp massa redan. Har börjat röra mig mer för att vikten ska stanna av... För äta måste jag.

Tänkte kolla med er. Jag har börjat bli så gaaalet hungrig hela tiden! Har än så länge inte gått upp så mycket i vikt men är lite rädd för att lägga på mig mer än nödvändigt. Vad brukar ni äta när ni blir sådär hungriga? Något som kanske inte är så energirikt men ändå mättande?
Hej på er! Håller till i nov-gruppen men blev flyttad till 30 oktober så jag tänkte bara säga hej! :) 27 år, tredje barnet.
Hello!
Jag är gärna med i Facebookgruppen. Hur gör man för att gå med? ![]()
Hej på er!
Jag har BF 29/10 och är nu i vecka 13. Finns det någon här som bor i Täby? Vi ska flytta dit om ca 2 månader. Nu är jag på väg på KUB test, detta blir barn nr 2. Första är 2,5 år nu och blir 3 år när bebis kommer.
Här är min mage i v.13+6 (andra barnet, tycker magen kom mycket snabbare denna gång!)

Tycker vi har synliga magar allihop. Jag tycker bara det är mysigt :) Vi får väl se om det visar sig vara fler än 1 där inne på RUL. Jag ska göra mitt den 20 maj, längtar så otroligt mycket. Vi ska även ta reda på kön. När har ni erat ultraljud? :)
Tycker vi har synliga magar allihop. Jag tycker bara det är mysigt :) Vi får väl se om det visar sig vara fler än 1 där inne på RUL. Jag ska göra mitt den 20 maj, längtar så otroligt mycket. Vi ska även ta reda på kön. När har ni erat ultraljud? :)