• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Laloppan

Någon mer än jag som lider av ömma fötter? Har ett jobb som innebär att jag står upp mellan 9-5 , kan bara sitta på min rast.

När jag går hem för dagen är jag helt trött i fötter och vader. Hqr adlrig haft problem med detta innan. Vad kan jag göra åt saken? Är i v.14 så har ju ett par veckor kvar att jobba..

• Rulltrappa

[quote=75200011][quote-nick]Laloppan skrev 2015-04-23 08:44:30 följande:[/quote-nick]Någon mer än jag som lider av ömma fötter? Har ett jobb som innebär att jag står upp mellan 9-5 , kan bara sitta på min rast.

När jag går hem för dagen är jag helt trött i fötter och vader. Hqr adlrig haft problem med detta innan. Vad kan jag göra åt saken? Är i v.14 så har ju ett par veckor kvar att jobba..[/

Om du inte redan använder det så rekommenderar jag stödstrumpor. Använder det själv alltid när jag jobbar, gravid eller inte. Sen finns det svalkande cremer som kan lindra lite.

• Laloppan
    Rulltrappa skrev 2015-04-23 08:57:35 följande:

[quote=75200011][quote-nick]Laloppan skrev 2015-04-23 08:44:30 följande:[/quote-nick]Någon mer än jag som lider av ömma fötter? Har ett jobb som innebär att jag står upp mellan 9-5 , kan bara sitta på min rast.

När jag går hem för dagen är jag helt trött i fötter och vader. Hqr adlrig haft problem med detta innan. Vad kan jag göra åt saken? Är i v.14 så har ju ett par veckor kvar att jobba..[/

Om du inte redan använder det så rekommenderar jag stödstrumpor. Använder det själv alltid när jag jobbar, gravid eller inte. Sen finns det svalkande cremer som kan lindra lite.

Oj skriver på telefonen,därav alla felstavningar.

Attans då, gillar ju inte stödstrumpor. Men kanske värt att testa. Nu är det ju dessutom vår/sommar så lär väl få se ut som tant Agda haha!
  • ronja111

svea74.

Kan inte citera av någon anledning.

Men jag känner precis som du. Det känns väldigt jobbigt det här med vikten och att man inte kan göra så mycket för att påverka den

Men det är ju inte så mycket man kan göra..

*hoppet är det sista som sviker*
  • ronja111

Jag gjorde kub i tisdags och vi fick jättebra värden. Så det känns fantastiskt

Så roligt att se den lilla därinne

Men BM sa det var alldeles för tidigt att se säkert vad det var för kön. Mer en gissning nu. Så hon ville inte säga vad hon trodde eftersom det kan vara missvisande.. Så spänningen fortsätter! :')

*hoppet är det sista som sviker*
  • tjockobbe
    Laloppan skrev 2015-04-23 08:44:30 följande:

Någon mer än jag som lider av ömma fötter? Har ett jobb som innebär att jag står upp mellan 9-5 , kan bara sitta på min rast.

När jag går hem för dagen är jag helt trött i fötter och vader. Hqr adlrig haft problem med detta innan. Vad kan jag göra åt saken? Är i v.14 så har ju ett par veckor kvar att jobba..

Säger också stödstrumpor! De var helt underbara i första graviditeten!
    Vera 130923 | Bebis 151023 | Läs tinastandar.blogg.se
  • cosytwig14

Hejsan!

Hoppar in i tråden Glad 

BF 3/10 med mitt andra barn (tidigare förhållande), första gemensamma med sambon.

UL den 6/5 Drömmer

• Ulrika82
    cosytwig14 skrev 2015-04-23 17:07:28 följande:

Hejsan!

Hoppar in i tråden  

BF 3/10 med mitt andra barn (tidigare förhållande), första gemensamma med sambon.

UL den 6/5

Vad trevligt. Jag är beräknad 2 dagar efter dig :)

Ska up UL 7/5, känner du rörelser än? Detta är mitt tredje barn.
  • LillaDarlo
    Fru Hermelin skrev 2015-04-22 19:39:06 följande:

Välkommen och grattis!

Själv väntar jag andra barnet 21/10. 30 år.

Hoppanloppan skrev 2015-04-22 19:37:42 följande:

Grattis vad roligt :)

Jag är 37 år, väntar fjärde barnet och bf är 15/10 :)

cicci70 skrev 2015-04-22 19:36:20 följande:

Stort grattis till er

1.a barnet här, 37 år gammal och BF 20/10

Tack och grattis till er med! :)
  • sk0skav
    anna tuva skrev 2015-04-22 15:35:47 följande:
    Katarina Tuvstarr Eriksson
    Har lagt till dig som vän :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015