Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Någon mer än jag som lider av ömma fötter? Har ett jobb som innebär att jag står upp mellan 9-5 , kan bara sitta på min rast.
När jag går hem för dagen är jag helt trött i fötter och vader. Hqr adlrig haft problem med detta innan. Vad kan jag göra åt saken? Är i v.14 så har ju ett par veckor kvar att jobba..
Hur mycket har ni gått upp i vikt? Och vilken vecka är ni i?
Jag har gått ner 3 kilo och är i vecka 14....
Går in i v17 imorgon och har gått upp ca 6kg. Är dubbelt så stor nu i andra graviditeten jämfört med första. Gick upp totalt 17kg då och gissar på att jag landar runt 30kg denna gången ;) Oavsett så är ju det viktigaste att kroppen och bebisen mår bra sen vilka siffror som står på vågen struntar jag i. Man är inte gravid många gånger i livet. Fokus ska inte läggas på kroppsform och en våg då enligt mig. Må bra och njut så mycket ni kan av graviditeten istället :)
Vad använder du för skor? Ett par bra dämpade skor är A och O sen kan man alltid lindra med stödstrumpor/kompression.
Jag har tyvärr insett att när jag har mina vanliga skor på jobbet (lärare) så får jag ont. Så numera hasar jag runt i mina extremt fula Bikenstock på jobbet och det känns SÅ mycket bättre. Hellre smärtfri och ful än ha ont och snygga skor.......
Hej. Jag är gravid med första barnet. Jag och min sambo väntar vårt första gemensamma barn. Går in i vecka 14 på söndag. Enligt barnmorskan och gravid appen är bebisens ankomst 31 oktober men de kan ju ändras när ultraljudet är och de är den 1 juni. Längtar så! Skoj att jag hittade denna tråd här på familjeliv.
Hej. Jag är gravid med första barnet. Jag och min sambo väntar vårt första gemensamma barn. Går in i vecka 14 på söndag. Enligt barnmorskan och gravid appen är bebisens ankomst 31 oktober men de kan ju ändras när ultraljudet är och de är den 1 juni. Längtar så! Skoj att jag hittade denna tråd här på familjeliv.
Åh va skoj. Hur mår du?