• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Skogisen
    LillaDarlo skrev 2015-04-26 11:05:14 följande:
    Så ser min mage ut också, men störst är den på kvällarna. På morgonen är den helt platt!

Jag undrar då vart barnet kan vara.
    Min blir mindre/glider ut åt sidorna när jag ligger ner men direkt jag reser mig upp så är den där igen :)
  • hannap90
    Skogisen skrev 2015-04-27 21:53:54 följande:

Fin mage om inte annat :)

Tack :) mysigt med mage. Nu vill bara man göra ultraljud, så nyfiken på krabaten där inne.
  • ronja111
    hannap90 skrev 2015-04-27 20:14:02 följande:

Bara en stor mage, eller två stycken? :o haha (15+6)

Superfin mage!!!
    *hoppet är det sista som sviker*
  • Silverguld
    hannap90 skrev 2015-04-27 20:14:02 följande:

Bara en stor mage, eller två stycken? :o haha (15+6)

phpvjopK800906.jpg

Vilken fin mage! Jag är i 17+2 och man ser knappt något alls.. Känns lite tråkigt faktiskt, haha. Men har haft väldigt ont senaste veckan och börjar känna en hård bula väldigt långt ner på magen. Var på ultraljud igår så vet att där är en liten krabat iaf. :)
  • Lemon
    Laloppan skrev 2015-04-24 17:23:31 följande:
    Bytte till mina palladium som jag innan tyckt var såååå bekväma. Tyvärr hjälper inte det ett smack. Blir bara värre och värre. Det är inte bara ömt untan gör faktiskt riktigt riktigt ont nu=(

Får ta och leta nya skor och stödstrumpor helt enkelt och hoppas att det hjälper. Annars vet jag inte hur detta kommer sluta..
    Kolla efter ett par bra löparskor, det använder jag nästan varje dag. En bra investering som kan användas även sen efter graviditeten, när man är ute och går med vagnen. Stadium har bra skor och duktig personal. Gå dit och fråga dem!
  • LillaDarlo
    Skogisen skrev 2015-04-27 21:55:59 följande:

Min blir mindre/glider ut åt sidorna när jag ligger ner men direkt jag reser mig upp så är den där igen :)

Vilken vecka är du i? :)

Sen två dagar tillbaka har jag en "kula" på morgonen med. Precis innan jag går upp ser jag tydligt hur det buktar ut vid naveln, ser ut som att jag svalt en hel honungsmelon. Då känns det verkligen på riktigt :)
  • hannap90
    kallemaja skrev 2015-04-28 16:50:58 följande:

Ska/har ni ta reda på kön? :)

Ja det har vi tänkt :) så nyfiken så kan inte hålla mig:) haha. Skall du göra det?
  • Skogisen
    LillaDarlo skrev 2015-04-28 09:03:55 följande:
    Vilken vecka är du i? :)

Sen två dagar tillbaka har jag en "kula" på morgonen med. Precis innan jag går upp ser jag tydligt hur det buktar ut vid naveln, ser ut som att jag svalt en hel honungsmelon. Då känns det verkligen på riktigt :)
    V14 (13+2) så tidigt än :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015