Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är i vecka 15, någon som bor i närheten av Malmö? :)
Rutinultraljudet igår visade en väldigt livlig krabat som gjorde det svårt för barnmorskan att se allt, men tillslut gick det bra och bebis ser frisk ut :D beräknad födsel 4 oktober < 3 är idag i vecka 18 (17+3)
bilden är trixad för bebis låg med ansiktet in mot ryggen, med huvudet ner, moderkakan ligger i bakvägg.

Rutinultraljudet igår visade en väldigt livlig krabat som gjorde det svårt för barnmorskan att se allt, men tillslut gick det bra och bebis ser frisk ut :D beräknad födsel 4 oktober < 3 är idag i vecka 18 (17+3)
bilden är trixad för bebis låg med ansiktet in mot ryggen, med huvudet ner, moderkakan ligger i bakvägg.

Vad roligt! Vi var på RUL i måndags och hade en liten krabat som ville ha fossingarna enda uppe i ansiktet så hon hade svårt att mäta allt här också. Vi fick en ny tid nästa vecka. Med huvud och lårbensmått trodde hon bf 3 oktober så då ligger vi nära varandra! :) på bilden ligger lillen med huvudet lite bortvänt.
jag plussade också till 4 oktober när jag vart på kub test ultraljudet
men jag väntar tvillingar
så de kan ju hända att de tittar ut innan.....är ni pigga o alerta tjejer som de nu säger många är i andra trimestern jag är jätte trött jämt....kanske känner mig lite piggare typ 2-3 timmar om dagen men i övrigt mycket trött...
Känner ni era bebisar?
svar ja det gör jag tydligt men kanske för att de är två därinne....de rör sig som hejsan..
väntar ni era första barn de flesta i denna tråden?
väntar ni era första barn de flesta i denna tråden?