• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Hoppanloppan
    leeena1984 skrev 2015-04-28 16:59:25 följande:

Är i vecka 15, någon som bor i närheten av Malmö? :)

Bor strax utanför Helsingborg :)
  • Lazmi

Rutinultraljudet igår visade en väldigt livlig krabat som gjorde det svårt för barnmorskan att se allt, men tillslut gick det bra och bebis ser frisk ut :D beräknad födsel 4 oktober < 3 är idag i vecka 18 (17+3)

bilden är trixad för bebis låg med ansiktet in mot ryggen, med huvudet ner, moderkakan ligger i bakvägg.

• garin
    Lazmi skrev 2015-04-29 07:18:40 följande:

Rutinultraljudet igår visade en väldigt livlig krabat som gjorde det svårt för barnmorskan att se allt, men tillslut gick det bra och bebis ser frisk ut :D beräknad födsel 4 oktober < 3 är idag i vecka 18 (17+3)

bilden är trixad för bebis låg med ansiktet in mot ryggen, med huvudet ner, moderkakan ligger i bakvägg.

phpYq9Qwy52883.jpg

Vilken liten buse <3

Skönt att allt såg bra ut!!
  • Silverguld
    Lazmi skrev 2015-04-29 07:18:40 följande:

phpYq9Qwy52883.jpg

Vad roligt! Vi var på RUL i måndags och hade en liten krabat som ville ha fossingarna enda uppe i ansiktet så hon hade svårt att mäta allt här också. Vi fick en ny tid nästa vecka. Med huvud och lårbensmått trodde hon bf 3 oktober så då ligger vi nära varandra! :) på bilden ligger lillen med huvudet lite bortvänt.
  • Ulrika82
    Silverguld skrev 2015-04-29 08:22:34 följande:

Vad roligt! Vi var på RUL i måndags och hade en liten krabat som ville ha fossingarna enda uppe i ansiktet så hon hade svårt att mäta allt här också. Vi fick en ny tid nästa vecka. Med huvud och lårbensmått trodde hon bf 3 oktober så då ligger vi nära varandra! :) på bilden ligger lillen med huvudet lite bortvänt.

Nu längtar jag tills mitt RUL! 7/5 så 1 vecka kvar. Känner ni era bebisar än?
  • Dashurite

jag plussade också till 4 oktober när jag vart på kub test ultraljudet
    men jag väntar tvillingar Förvånad så de kan ju hända att de tittar ut innan.....är ni pigga o alerta tjejer som de nu säger många är i andra trimestern jag är jätte trött jämt....kanske känner mig lite piggare typ 2-3 timmar om dagen men i övrigt mycket trött...Obestämd

• Dashurite

Känner ni era bebisar?

svar ja det gör jag tydligt men kanske för att de är två därinne....de rör sig som hejsan..

• Karriärskvinna
    Ulrika82 skrev 2015-04-29 10:43:19 följande:
    Nu längtar jag tills mitt RUL! 7/5 så 1 vecka kvar. Känner ni era bebisar än?
    Jag längtar också till RUL, mitt är 12/5...! Jag kände rejält i förrgår (16+6), sen dess bara lite "fladder". Känner du nåt?
  • destiny391
    Dashurite skrev 2015-04-29 10:52:49 följande:

väntar ni era första barn de flesta i denna tråden?

Det ar mitt forsta :)

Jag kanner inget an, men snart hoppas jag! Jag ar 14+3 idag
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015