Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag
Då har vi ultraljud samma dag går in i vecka 14 imorgon
Vecka 18 idag och nu börjar jag kunna ana en liten kula på magen ! Rul imorgon eftermiddag ^^
På tisdag är det rul menade jag.. senil..
magen idag !

På tisdag är det rul menade jag.. senil..
magen idag !

Jo har ganska mycket växtvärk vissa dagar o inget alls andra, har Rul 25/5 och längtar sjukt mycke dit :) humöret är som en riktig berg o dal bana, tycker lite synd om min sambo som får stå ut med det :/ börjar ha en ordentlig mage nu o funderar på om jag antingen ligger 4v före det vi beräknat eller om det är två där inne :)
Det känns som det "spänner" inne i magen, är det det som är växtvärk? Vecka 18 på tisdag och RUL 12/5.
Oj, blir lite avis men samtidigt tycker jag min mage e lite mysig :) har gravidhjärnan slagit till? :P själv kan jag knappt prata emellan åt, snurrar ihop orden i hjärnan :)
Det känns som det "spänner" inne i magen, är det det som är växtvärk? Vecka 18 på tisdag och RUL 12/5.