Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag väntar fjärde barnet, en lillasyster <3
Fick en 4d bild på andra kub testet. Bf 15/10 :) 
Jag väntar fjärde barnet, en lillasyster <3
Fick en 4d bild på andra kub testet. Bf 15/10 :) 
Jag väntar också fjärde barnet. Har tre pojkar sedan innan och den yngsta kommer vara 16 månader när denna kommer. Bf är 30/10 
jag plussade också till 4 oktober när jag vart på kub test ultraljudet
men jag väntar tvillingar så de kan ju hända att de tittar ut innan.....är ni pigga o alerta tjejer som de nu säger många är i andra trimestern jag är jätte trött jämt....kanske känner mig lite piggare typ 2-3 timmar om dagen men i övrigt mycket trött...
[quote=75226840][quote-nick]Karriärskvinna skrev 2015-04-29 10:49:30 följande:[/quote-nick]Jag längtar också till RUL, mitt är 12/5...! Jag kände rejält i förrgår (16+6), sen dess bara lite "fladder". Känner du nåt?[/quote
Jag tror jag känner men inte alls säker... För det kan lika bra vara magen som bubblar... Börjar bli lite orolig.. Tredje barnet så jag borde väll veta hur det ska kännas. Beställde en doppler igår för jag måste få bekräftat att den lever annars går jag bara och oroar mig.
Är i vecka 17+2 idag.
Jag längtar också till RUL, mitt är 12/5...! Jag kände rejält i förrgår (16+6), sen dess bara lite "fladder". Känner du nåt?
Jag väntar andra barnet. Tror mig ha känt bebisen men inget regelbundet (är i v15), kände i v17 med första men då var det regelrätta sparkar. Nu mer osäkert, det där fladdret som lika gärna kan vara en fis på tvären
sånt kände jag inte första gången.
Sprang förbi BM nyss och fick lyssna på hjärtat
ska berätta för kollegorna i em så det kändes skönt att få bekräftat att allt är bra först.
Jag är i v 17+3 och har känt lite småbuffar i en vecka ungefär. Med dottern kände jag i v 22 första gången så jag är glad för att få känna tidigare denna gången.
Hej! Får man hoppa in?
Bf den 29 oktober :)
Känns som en evig väntan till andra ul i juni!