Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Fick hem dopplern jag beställde från clear blue idag. Som jag längtade att få bekräftelse att bebisen verkligen lever. Jag hörde hjärtljuden direkt jag testade och vilken lättnad..
Hej då har vi bf samma Dag 29! Har du varit på en ul redan? :)
Åh, vad härligt att höra hjärtljuden! Vad var det för doppler du köpte? Har funderat mycket på att köpa en, kanske vore bra att göra så man kan vara lugn sen.
Idag har vi varit på RUL! Allt såg fint ut men bm hade räknat fel (och vi rätt), så det blir ett till om två veckor. =) BF 5 okt.

Idag har vi varit på RUL! Allt såg fint ut men bm hade räknat fel (och vi rätt), så det blir ett till om två veckor. =) BF 5 okt.
Jag har fått tid till RUL den 9 Juni, är då i vecka 21 så det känns lite sent och jättetråkigt :/ ..
Jag har också haft missfall och har svårt att andas ut, samtidigt är det bara 12 dagar kvar till RUL...
Det va inne på clearblues hemsida.. 349:- gratis frakt.. Och den kom dagen efter jag beställde!
Eftersom jag har 3 missfall i rad innan denna graviditeten måste jag lugna mig.. Lyssnade igår sen kommer jag inte lyssna varje dag utan bara när man känner sig oroad. Det är inte bra att göra det för mycket, kan stressa bebisen. Men inte heller bra att vara stressad och oroad.