Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
jag har känt av fladder i magen sen 1,5 veckor tillbaka men ingenting sen söndags. Jag börjar bli lite orolig :(
Någon annan?
Jag är i vecka 16.
Andra gången du skriver det. Tror inte att någon missade förra inlägget ;)
Jag är i v 16+5 och känner inte bebisen varje dag. Köpte mig en begagnad doppler för att hålla mig lugn fram tills hon ger sig till känna varje dag :)
Samtidigt så har hon bara skrivit dessa två reklaminlägg i tråden..
Har varit borta från tråden ett par veckor då jag varit bortrest och haft fullt upp! Är nu i v 17(16+6) och tror jag har känt bebisen 1 gång. Det var som om någon petade inifrån. Men har inte känt nått fladder, fast har som sagt haft väldigt fullt upp i 6 veckor, kanske därför?
Har ni fått göra ultraljud än? Jag har fått tid om 2 veckor, är då i v19(18+6) så det var på tiden :)
Någon som lagt upp nån magbild än? Skulle vara kul att se era också :)
Har varit borta från tråden ett par veckor då jag varit bortrest och haft fullt upp! Är nu i v 17(16+6) och tror jag har känt bebisen 1 gång. Det var som om någon petade inifrån. Men har inte känt nått fladder, fast har som sagt haft väldigt fullt upp i 6 veckor, kanske därför?
Har ni fått göra ultraljud än? Jag har fått tid om 2 veckor, är då i v19(18+6) så det var på tiden :)
Någon som lagt upp nån magbild än? Skulle vara kul att se era också :)