Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Spännande! :)
ja det har "fladdrat" i magen i ca 2 veckor :) Nu känns rörelserna mer "stadiga".
Imorgon är det dags för UL.
Går in i vecka 16 nu på söndag. Har nu börjat få ont i ljumskarna. Ligamenten smärta tro. Jobbar som undersköterska på hemtjänsten. Så de känns ju mer efter en jobb dag. Nån mer som känner av ligamenten eller kan de va foglossning?
jag har känt av fladder i magen sen 1,5 veckor tillbaka men ingenting sen söndags. Jag börjar bli lite orolig :(
Någon annan?
Jag är i vecka 16.
Hejsan!
Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.
läs gärna den frutiensuurytz.vimedbarn.se/
Hejsan!
Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.
läs gärna den frutiensuurytz.vimedbarn.se/