Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Nu känner jag riktiga sparkar! Kände inte det där fiskfladdret alla pratar om, men känner verkligen att lilleplutt sparkar stundtals, och idag såg jag för första gången på UTSIDAN av magen att den sparkade till
är i v 19+2..
Nu känner jag riktiga sparkar! Kände inte det där fiskfladdret alla pratar om, men känner verkligen att lilleplutt sparkar stundtals, och idag såg jag för första gången på UTSIDAN av magen att den sparkade till
är i v 19+2..
Åh vad mysigt! :) Längtar till att jag också känner något som inte får mig att tveka :)
Har gjort ultraljud och det såg finfint ut :) Och vi väntar våran första son som jag var helt säker på att det var också :) Har känt på mig med varje barn vilket kön det blir vilket jag tycker är jälvigt häftigt :D
Jag hoppas att ni alla mår bra! Kramar
Har gjort ultraljud och det såg finfint ut :) Och vi väntar våran första son som jag var helt säker på att det var också :) Har känt på mig med varje barn vilket kön det blir vilket jag tycker är jälvigt häftigt :D
Jag hoppas att ni alla mår bra! Kramar
Hej, följt tråden ett tag men inte skrivit själv hittills.
Var på RUL idag, allt såg bra ut och allra troligast väntar vi en flicka :)
V. 17+6 idag, BF 12 oktober.
Jag har en dotter sedan tidigare som blir 15 år i höst, men min sambo har inga.
Så lättad att allt såg bra ut! Längtar efter den riktiga gravidmagen (yttepytte ännu), riktiga sparkarna som känns utanpå, bara känt fladder och bök än så länge.
Lycka idag! Nästan så jag glömmer av foglossningen :P 
Idag var vi på RUL och det jag hela tiden trott var en flicka visade sig vara en pojke. Och han ville väldigt gärna visa det också
Sen satte han igång med volter, ena sekunden var huvudet nedåt, i nästa låg han på mage för att helt plötsligt ligga på rygg så det verkar vara en livlig rackare
Så vi fick inte alls fina bilder som ni andra utan våra är jättesuddiga.
Jag har moderkakan i framvägg och den är placerad lite för långt ner så vi måste tillbaks och göra ett nytt ultraljud om 4 veckor. Men jag tror det löser sig när magen börjar växa för den är ganska liten än så länge, ingen kula direkt.
Eftersom jag har moderkakan i framvägg så har jag börjat känna allt buffande och bökande den senaste veckan. Så mysigt!