• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • kallemaja

Grattis till alla lyckade RUL :)

Ni som vet vad ni väntar för kön- hur är er hy?

Sägs ju att flickor tar mammas skönhet...

Jag brukar i normala fall ha fin hy men nu är det en katastrof , ser ut som acne. Nån med samma problem?

• Helenisen
    kallemaja skrev 2015-05-11 22:53:57 följande:

Grattis till alla lyckade RUL :)

Ni som vet vad ni väntar för kön- hur är er hy?

Sägs ju att flickor tar mammas skönhet...

Jag brukar i normala fall ha fin hy men nu är det en katastrof , ser ut som acne. Nån med samma problem?

Tvärtom här! Fått jättefin hy (efter de första hormonpåslagen vid v 7-8, typ) och hört samma så trodde det var en pojk, men icke! En flicka väntas här. Hela denna graviditeten är helt olik min förra än så länge - flicka förra ggn med :)
  • garin

Rul-dagen här då, och jag har åkt på magsjuka i natt. Härligt.

• Hoppanloppan
    garin skrev 2015-05-12 09:48:11 följande:

Rul-dagen här då, och jag har åkt på magsjuka i natt. Härligt.

Nej!!! :((( Krya på dig!
  • emeloi

Idag hade vi rul och fick se lilleplutt sprattla omkring och vifta med händerna allt såg fint ut

• garin
    Hoppanloppan skrev 2015-05-12 10:23:21 följande:
    Nej!!! :((( Krya på dig!
    Tack :)

Har fått ny tid nu iaf, 20/5.. Men känns låångt borta!!
  • Annapanna2

Idag har det varit väldigt tufft fysiskt på jobbet och jag kände mig väldigt trött. Har fått ganska ont i magen och vid ett par tillfällen drog det liksom ihop sig och jag fick sätta mig ner. Kan det vara sammandragningar såhär tidigt? Är i v. 14+5 idag. Tror ni att det var tillfälligt eller ett tecken på att jag kanske borde dra ner på tempot?

• Hoppanloppan
    garin skrev 2015-05-12 14:33:17 följande:
    Tack :)

Har fått ny tid nu iaf, 20/5.. Men känns låångt borta!!
    Samma dag som jag ska på rul :D vilken vecka är du i?
  • Hoppanloppan
    Annapanna2 skrev 2015-05-12 15:13:33 följande:

Idag har det varit väldigt tufft fysiskt på jobbet och jag kände mig väldigt trött. Har fått ganska ont i magen och vid ett par tillfällen drog det liksom ihop sig och jag fick sätta mig ner. Kan det vara sammandragningar såhär tidigt? Är i v. 14+5 idag. Tror ni att det var tillfälligt eller ett tecken på att jag kanske borde dra ner på tempot?

Lyssna på din kropp och ta det lite lugnt :)
  • garin
    Hoppanloppan skrev 2015-05-12 15:29:47 följande:
    Samma dag som jag ska på rul :D vilken vecka är du i?
    Spännande! är nu i 18+2, stämmer både enligt äl och kub så bör inte bli flyttad nåt särskilt sen heller :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015