Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Samma dag som jag ska på rul :D vilken vecka är du i?
Japp vi vill iaf veta om det går att se. Blir spännande om vår son får en lillebror eller lillasyster!
Spännande :)
Kollade könet på kub, vi väntar en flicka :)
Allt såg bra ut idag och vi väntar en liten pojke <3
Allt såg bra ut idag och vi väntar en liten pojke <3
Hej hej, hur mår alla o hur börjar era magar se ut? Själv börjar jag ha lite panik, tycker magen växer så det knakar o funderar på var det här ska sluta är 15+2 idag.. 
Hejsan!
Kastar mig handlöst in i tråden, lite osäker på hur detta 'forumandet' går till 
Pinfärsk på Familjeliv och att skriva på forum.
Jag är iaf gravid i v 17 (16+4) o har bf 24 okt. Det är min första graviditet och helt oplanerad, så fortfarande känns allt så nytt och overkligt..
Har börjat landa så smått i detta nya, o vill gärna läsa om o ta del av andras tankar o upplevelser. Har inte så mkt vänner i vänkretsen som har haft småbarn nyligen, de flesta har tonåringar/vuxna alt inga alls :)
Hej hej, hur mår alla o hur börjar era magar se ut? Själv börjar jag ha lite panik, tycker magen växer så det knakar o funderar på var det här ska sluta är 15+2 idag..