• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • hannap90
    Hoppanloppan skrev 2015-05-12 15:29:47 följande:

Samma dag som jag ska på rul :D vilken vecka är du i?

Jag ska också på rul den 20:e, hoppas det går bra för oss alla :) ska ni kolla upp kön?
  • garin
    hannap90 skrev 2015-05-12 16:44:13 följande:
    Jag ska också på rul den 20:e, hoppas det går bra för oss alla :) ska ni kolla upp kön?
    Japp vi vill iaf veta om det går att se. Blir spännande om vår son får en lillebror eller lillasyster!
  • Hoppanloppan
    hannap90 skrev 2015-05-12 16:44:13 följande:
    Spännande :)

Kollade könet på kub, vi väntar en flicka :)
  • hannap90
    garin skrev 2015-05-12 17:14:55 följande:

Japp vi vill iaf veta om det går att se. Blir spännande om vår son får en lillebror eller lillasyster!

Ja, man är lite för nyfiken för att vänta tills förlossningen :)
  • hannap90
    Hoppanloppan skrev 2015-05-12 17:23:37 följande:

Spännande :)

Kollade könet på kub, vi väntar en flicka :)

Jaha sedär, va roligt med en liten flicka!:)
  • hannap90
    Karriärskvinna skrev 2015-05-12 20:17:33 följande:

Allt såg bra ut idag och vi väntar en liten pojke <3

Stort grattis! :)
  • Skogisen

Hej hej, hur mår alla o hur börjar era magar se ut? Själv börjar jag ha lite panik, tycker magen växer så det knakar o funderar på var det här ska sluta är 15+2 idag..

• Skogsbryn

Hejsan!
    Kastar mig handlöst in i tråden, lite osäker på hur detta 'forumandet' går till Flört
    Pinfärsk på Familjeliv och att skriva på forum.

Jag är iaf gravid i v 17 (16+4) o har bf 24 okt. Det är min första graviditet och helt oplanerad, så fortfarande känns allt så nytt och overkligt..

Har börjat landa så smått i detta nya, o vill gärna läsa om o ta del av andras tankar o upplevelser. Har inte så mkt vänner i vänkretsen som har haft småbarn nyligen, de flesta har tonåringar/vuxna alt inga alls :)

• garin
    Skogisen skrev 2015-05-12 23:10:30 följande:

Hej hej, hur mår alla o hur börjar era magar se ut? Själv börjar jag ha lite panik, tycker magen växer så det knakar o funderar på var det här ska sluta är 15+2 idag.. phpKGQ4SL84026.jpg

Hej! Jättefin mage har du! Tycker att på vissa börjar den framträda tydligt lite tidigare men att det "lugnar sig" sen. Med mitt första barn var det tvärtom, syntes knappt nånting fram till v19 och efter rul så bara PANG. Sen var jag inte mindre än nån annan ;) nu med andra barnet fick jag betydligt mer put tidigare men för veckan är det inte så stor skillnad nu i v19. Förutom formen på magen, och den har mkt mer deg omkring sig i form av mina extrakilon jag dras med sen förra gången!
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015