Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hejsan!
Kastar mig handlöst in i tråden, lite osäker på hur detta 'forumandet' går till 
Pinfärsk på Familjeliv och att skriva på forum.
Jag är iaf gravid i v 17 (16+4) o har bf 24 okt. Det är min första graviditet och helt oplanerad, så fortfarande känns allt så nytt och overkligt..
Har börjat landa så smått i detta nya, o vill gärna läsa om o ta del av andras tankar o upplevelser. Har inte så mkt vänner i vänkretsen som har haft småbarn nyligen, de flesta har tonåringar/vuxna alt inga alls :)
Hejsan!
Kastar mig handlöst in i tråden, lite osäker på hur detta 'forumandet' går till
Pinfärsk på Familjeliv och att skriva på forum.
Jag är iaf gravid i v 17 (16+4) o har bf 24 okt. Det är min första graviditet och helt oplanerad, så fortfarande känns allt så nytt och overkligt..
Har börjat landa så smått i detta nya, o vill gärna läsa om o ta del av andras tankar o upplevelser. Har inte så mkt vänner i vänkretsen som har haft småbarn nyligen, de flesta har tonåringar/vuxna alt inga alls :)
Hej!
Jag har också bf 23/10 :) vecka 17
Ska på RUL om två veckor kan inte vänta :)
Känt små buffar redan vilket är mysigt :)

Tackar :) Roligt att vi har samma datum.
Vi har rul 28 maj, spännande! På kub-ultrat räknade bm 24 okt, men läkaren som gjorde fvp tyckte det kunde vara några dagar 'yngre' än så. Får se vad de säger på rul!
Jag mår bra, skönt att slippa illamåendet som varade några veckor i början. Du då?