Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
I vecka 6 tror jag. :)
Hej!
Om någon av er har valt att berätta på facebook, i vilken vecka var ni då?
Jag har berättat för släkten och endast några kompisar och känner att det ev hade varit kul som en överraskning att lägga ut där för resten
Jag är i vecka 20, 19+1 idag. Man vill ju inte att något ska gå snett heller men jag känner att jag har väntat så pass länge och jag kan ju knappast dölja kulan längre nu.
Vi la ut på FB efter RUL i v.18 :)
Och köpte vagn i helgen! Där fanns den redan i lager men man fick själv säga när man ville hämta ut den, så vi ringer några dagar innan i september så monterar dem den och allt och så hämtar vi den - på så sätt slipper det (barnvagn + babyskydd) ta plats hemma :) Blev en Bugaboo Buffalo och det känns SÅ rätt! Men dyrt...
Vi la ut på FB efter RUL i v.18 :)
Och köpte vagn i helgen! Där fanns den redan i lager men man fick själv säga när man ville hämta ut den, så vi ringer några dagar innan i september så monterar dem den och allt och så hämtar vi den - på så sätt slipper det (barnvagn + babyskydd) ta plats hemma :) Blev en Bugaboo Buffalo och det känns SÅ rätt! Men dyrt...

Vad roligt med magbild! Här är min v18+6
Vad roligt med magbild! Här är min v18+6
Tjejer! Hjälp mig nu.. Hittade en mjukost från saint agur som hette saint agur creme. Konsistensen är alltså som vilken mjukost som helst. Visst måste den vara ok att äta? Man får ju äta mjukost från tex kavli med mögelsmak utan problem. Det måste väl vara snudd på omöjligt att tillverka den här typen av ost utan att hetta upp den för att smälta samman ingredienserna? Vill så gärna äta mögelost...
EN fråga hur får ni upp bild här?
Här är dagens mage, v.20+1 (herregud vad fort tiden går!!)