Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hallå tjejer! Nu närmar vi oss allt mer och mer! Tänk vad snabbt sommaren och semestern brukar swischa förbi, och då är det augusti/september!
Därför har jag nu försökt planera en inköpslista med VAD som ska vara inköpt och klart tills NÄR. Det mesta är ju väldigt simpelt att handla. Men barnvagn?! Jag har inte ens börjat kika. Tänkte då även på att det snart är sommar, hur blir det då om vagnen inte finns i butik - kommer det ta ännu längre tid att få hem då? Jag vill ha vagnen hemma i mitten på september, men när ska jag då börja kika? Känns tidigt att göra sånt nu?! ????
Hur har ni andra tänkt? Förresten så blir det en pojke här med, verkar vara pojkarnas år iår tycker jag?! Hehe, kul!
Hade jag haft energin att ta mig upp och dit hade jag gått :) hade inte velat vänta längre nyfiken av mig..
Vi har köpt vagn. Visste vad vi skulle ha och fick ett mycket bra pris på vagn och babyskydd. Annars har vi inte köpt ngt men har en lista. Har inget kvar från mina tidigare barn. Vi skulle Lixom inte ha en till och definitivt inte ytterligare en son, men livet ville annorlunda. Jag klagar inte. Älskar att shoppa. Men tänkte köpa det mesta efter sommaren. Dessutom är allt som säljs nu lite för sommaraktigt så det passar inte ändå. Längtar massor tills shoppingen kan börja.
Vi ska bygga om lite så bebis får eget rum, så det ska oxå inredas och fixas.
Ja jag är så sjukt nyfiken! Kan inte vänta Fick till slut tag på en barnmorska där, och hon sa att det var ok så länge jag inte hade feber. Ska bli så spännande!
Hej!
Om någon av er har valt att berätta på facebook, i vilken vecka var ni då?
Jag har berättat för släkten och endast några kompisar och känner att det ev hade varit kul som en överraskning att lägga ut där för resten
Jag är i vecka 20, 19+1 idag. Man vill ju inte att något ska gå snett heller men jag känner att jag har väntat så pass länge och jag kan ju knappast dölja kulan längre nu.
Hej!
Om någon av er har valt att berätta på facebook, i vilken vecka var ni då?
Jag har berättat för släkten och endast några kompisar och känner att det ev hade varit kul som en överraskning att lägga ut där för resten
Jag är i vecka 20, 19+1 idag. Man vill ju inte att något ska gå snett heller men jag känner att jag har väntat så pass länge och jag kan ju knappast dölja kulan längre nu.
Jag fick rekommendation att kolla på vagn i tid, om man vill beställa en från butik kan det vara upp till 2 månaders leveranstid tydligen. Jag och sambon har varit iväg en gång och kollat och klämt. Tycker det är jobbigt att välja för det finns så himla många och det är alltid vissa som är supernöjda med en vagn och några som är jätte besvikna på samma. Har i alla fall ett tag till att bestämma sig på :)
Hej! Jag har egentligen bf tidigt i början på nov, men har fött alla mina andra barn ca 3-5 veckor för tidigt så det blir garanterat en oktober bebis. Får jag hänga på här?:)