Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Modigt! Själv har jag gett sambon reseförbud tills bebisen kommit, är livrädd för o behöva gå igenom förlossningen utan honom, han är ju som den enda som jag verkligen pratat med om hur jag vill ha det...
Låter som en bra deal men hur lång tid tar det för honom att köra om det skulle hända något?
Naturligtvis :) tycker jag får mer känningar direkt karln går ut genom dörren men idag känns det extra nervöst då han ska på första träningen i sitt nya tränaruppdrag så vore ju lite oturligt om lillan bestämde sig för att komma idag :P just nu känns magen mjuk o fin o plutten ligger o hickar för fullt :) hur känner du dig i kroppen nu? Några speciella tecken på att det närmar sig?
Ilar en hel del i blygdbenet osså svider o bränner det inne i de intima delarna... Har börjat känna av sammandragningarna rejält oxå även om dom är väldigt oregelbundna så känns det skönt att dom iaf känns lite :P spänner o drar en hel del över höftkammarna oxå.. Så ja en del som är rätt nytt bara dom senaste dagarna.
Jo är en liten tjej på g här, vi funderar på Alice eller Meya men är så svårt kan ju lika gärna va en liten Sara som kommer ut :) vad har ni funderat på för namn?
Igår kl 19.58 kom vår dotter, 12 dagar innan bf. Kom in 4 cm öppen och från att de tog vattnet tog det 4 timmar tills hon var ute. Vilken skillnad på första och andra förlossningen! Kände mig som människa nästan direkt trots att damen var 50 cm och vägde 3720 gram. Intensiv men häftig förlossning :)