Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
En bekant fick äntligen barn inatt. Hon var beräknad till den 4/10. Slutade med snitt efter 40 timmar med värkar. Huvaligen. Hoppas ingen här får det så.
Fler som väntar å väntar?
Bf+några dagar här... Tycker jag får tecken som visar på att nåt skulle vara på g som sedan avtar.. Som att man blir "lurad" hela tiden..
Åh vad ska man göra???
Så jobbigt att inte veta när det kommer hända... Och tänk om man går och väntar på att det ska starta men så kommer det inte ens göra det utan man behöver bli igångsatt? Blir tokig
En bekant fick äntligen barn inatt. Hon var beräknad till den 4/10. Slutade med snitt efter 40 timmar med värkar. Huvaligen. Hoppas ingen här får det så.
Åh fy! Stackars henne! Jag har en bekant som födde på bf+17, två timmar innan planerad igångsättning. Bara den väntan låter ju hemsk!
Så då har jag vart på sista bm-besöket. Känns märkligt.
Nils är efter min morfar och gossen ser verkligen ut som en Nils :)
Ja, huvudsaken är att bebisen växer som han ska och att han och jag mår bra. Det borde fan inte spela nån roll om jag helammar, delammar eller inte ammar alls!
Det vore jättekul att ses! Dock flyttar vi till Simonstorp den 29 oktober, men jag har ju bil :)[/
[quote=75894012][quote-nick]Simone skrev 2015-10-19 05:28:54 följande:[/quote-nick]Exakt! Man ska göra det som känns bäst för en själv. För mig funkar amningen jättebra, men lilltjejen får ersättning under natten. Då blir hon ordentligt mätt och sover som en stock!
Aa okej, simonstorp är ju inte jätte långt borr :) har du Facebook? Lättare att höras av där och bestämma något framöver
Nu vill jag ha tillbaka min kropp, får knappt sova då nån inne i magen vrider o vänder på sig så det känns som att blygdbenet ska lossna :( skulle passa så bra mot resten av vårt liv oxå om hon kom idag, då får jag börja träffa lite folk i nya samhället, karln får åka på sina konferenser o matcher o träningen med hundarna kan sätta igång igen före snön :) känns som att någon tryckt på pause-knappen för mitt liv :p
Nu vill jag ha tillbaka min kropp, får knappt sova då nån inne i magen vrider o vänder på sig så det känns som att blygdbenet ska lossna :( skulle passa så bra mot resten av vårt liv oxå om hon kom idag, då får jag börja träffa lite folk i nya samhället, karln får åka på sina konferenser o matcher o träningen med hundarna kan sätta igång igen före snön :) känns som att någon tryckt på pause-knappen för mitt liv :p
Bf + 10 idag. Trodde aldrig jag skulle gå över så här länge med trean:( igår hade jag ganska mkt regelbundna sammandragningar, vilket tände hoppet. Men de försvann när jag gick o la mig. Blir väl igångsättning för min del fast det känns lite läskigt...