Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Det där "mustaschformade" vecket långt ner, menar jag. Någon mer som fått sånt som bieffekt av fortplantningen? (Jag vågar inte stirra på främlingars magar på gymmet, frågar därför här.) Ursäkta den asheta och nyvakna pyjamaslooken, jag bjuder på den.
Det måste vara en framtidsbild då, 9/5. Som förskolefröknarna jag bad datera tösens teckningar och vi fick hem en med december-2016.
Vad enormt stor hos ser ut - äldre, inte tjock alltså. Vår lille tycker det är roligare och gunga eller slänga sig åt sidan, så att sitta helt själv är onödigt, när man kan softa mot amningskudden en stund, tills han tröttnar och försöker ta sig därifrån och så småningom blir missnöjd när han inte kommer mycket längre än med huvudet på golvet i U-et.
Haha du är ju snyggare nyvaken än vad jag nånsin blir under hela dagen :D
Joo min mage har med de tendenserna. På mig känns det som att det är huden som blivit slapp och typ cellulitig.. Något mer fett men detta är liksom i det yttre lagret och tror inte det kommer ge med sig även om jag börjar träna... Ska försöka fånga en bild...
Det där "mustaschformade" vecket långt ner, menar jag. Någon mer som fått sånt som bieffekt av fortplantningen? (Jag vågar inte stirra på främlingars magar på gymmet, frågar därför här.) Ursäkta den asheta och nyvakna pyjamaslooken, jag bjuder på den.
Usch. Just halsen som skapar så mycket onda cirklar när en tappar aptiten etc.
Jepp, jag har nåt liknande. Men i mitt fall är det nog mer fett än hud eftersom jag inte har kunnat träna nåt sedan förlossningen :/
I dag ska jag till läkare och kolla min hals. Jag hoppas ändå att han hittar nåt som går att behandla så skiten går över! Jag har haft ont sen oktober/november. Lagom kul för nån som gymmade 3-4 gånger i veckan förr...

Åh vilken glad och go tjej!!! Underbar!! Så härlig ålder nu, min grabb är mer nöjd nu efter en väldigt krävande gnällfas i flera veckor. Han charmar alla!!! Vet ej då han inte vägts och mätts på en månad, dags på fredag igen!
Har så svårt att förstå att våra små bebisar inte är så små längre!
Hon började på 3660g och var 51 cm lång nu är hon uppe i 8320g och är 66 cm. Vad är ere bebisar uppe i nu?
Åh vilken glad och go tjej!!! Underbar!! Så härlig ålder nu, min grabb är mer nöjd nu efter en väldigt krävande gnällfas i flera veckor. Han charmar alla!!! Vet ej då han inte vägts och mätts på en månad, dags på fredag igen!
Hon började på 3660g och var 51 cm lång nu är hon uppe i 8320g och är 66 cm. Vad är ere bebisar uppe i nu?