• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • Menstruella
    Lövet92 skrev 2015-03-28 23:52:27 följande:

Hej

Jag hoppar gärna in här om jag får? ????

Är 23 år gammal och gravid i v 20+3 (bf 11 aug) med första barnet.

Bor i Åtvidaberg men uppvuxen i Rimforsa/Linköping.

Roligt att få följa fler gravida som bor i samma område!

Hej, självklart får du det, välkommen! :)
    Ju fler desto roligare. Vi är ganska många med BF i augusti nu!
  • IMHO
    casey skrev 2015-03-29 21:34:06 följande:

Ja vi hoppas på en sval sommar va? Haha

casey skrev 2015-03-29 21:34:06 följande:

Ja vi hoppas på en sval sommar va? Haha

Dags att att uppfinna den kylande ångbastun? :-/
  • Lövet92

Tack så mkt! :)

Jag har redan paxat mina pärons badkar i sommar och det får nog bli en barnpool i plast om det blir jätte varmt!

• casey

Men va tusan! Haha. Vi har badkar så får ta ut det på balkongen. Man slipper ju tjocka jackor och att knyta kängor iaf...

• IMHO

Vi bor i en ny lägenhet så vi vet inte hur den är på sommaren. Fast stora vardagsrumsfönster i västerläge är kanske ett varningstecken

Fylla badkaret med kallt vatten får nog bli grejen. Hoppas bara jag får plats då.

• maliiin87

Jag hoppas på en inte allt för varm sommar. Inte roligt att bo i lägenhet med en liten då. Och framförallt inte här. Förra sommaren va för varm för att kunna vistas inne.

• Menstruella

Nu har vi varit på RUL, kunde såklart inte hålla oss ifrån att fråga om kön fast vi tänkt det så nu har vi fått reda på att vi väntar en liten flicka :D och allt såg jättebra ut. Så skönt!!

• IMHO
    Menstruella skrev 2015-03-30 12:44:33 följande:

Nu har vi varit på RUL, kunde såklart inte hålla oss ifrån att fråga om kön fast vi tänkt det så nu har vi fått reda på att vi väntar en liten flicka :D och allt såg jättebra ut. Så skönt!!

Härligt!
Svar på tråden Gravid i Linköping?