casey skrev 2015-03-07 07:28:32 följande:
Inatt drömde jag att jag fick barn, 2 ggr. Första barnet var 1cm långt och va bara en liten geléklutt som bodde i en burk. Kom på efter 2 dagar att; oj jag kanske behöver amma den och den va mindre än bröstvårtan när den låg där Det andra barnet var beräknat som nu i augusti men kom den 15mars, hon var ca 3,4 år när hon kom ut och jag blev besviken för att jag missat bebistiden. Skönt att vakna ur vissa drömmar :)
Vet ni vart man kan gå på gravid-vattengympa? Är de nåt ni har tänkt göra?
Haha, läskiga saker man kan drömma! Senaste dagarna har jag känt efter så mycket för jag vill ju såklart känna några rörelser från bebisen, så inatt drömde jag att jag vaknade och hela magen liksom putade ut som att bebisen höll på att trycka sig ut genom huden! Obehagligt värre :)
Landstinget verkar ju ha någon egen vattengympa som min barnmorska har pratat om, men har inte fått några detaljer eller så än. Annars har jag fått tips om det här:
vattengymnastikforgravida.se/
Kostar dock en del, 250 kr per gång. Men det verkar bra! Jag har tänkt gå någonstans iallafall, har problem med ryggen sedan innan graviditeten så räknar med att det kommer förvärras en del.