• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • Bakalitenkaka

Håller med om vattengympan hos Åsa, så bra! Har testat gravidyoga på Yogahuset också vilket va bra men vattengympan tyckte jag gav lite mer i och med att man får prata av sig och får grymt mkt energi av varandra och framförallt av Åsa :)

• Elaela
    Lövet92 skrev 2015-08-05 12:03:44 följande:
    Vi får ta och fixa en ny träff :)

Jag har tänkt på det att man glömmer lätt bort att kolla här så ska vi inte fixa en fbgrupp? Alla har ju dock inte fb så vad tycker ni? Jag kan fixa en.

Om du vill gå på vattengympa så rekommenderar jag helt klart Åsa Österberg! Det bästa jag har gjort denna grav :D
    Jag håller med fb grupp låter utmärkt. 
    Tack för tipsen, jag kollar Åsas kurser.
  • Lövet92

Jag fixar en grupp då :)

men tyvärr så får ni ta och lägga till mig på fb för det gick inte att göra en grupp utan att lägga till medlemmar.... Är bara att ni plockar bort mig som vän sen :)

Mitt namn är Amanda Rocklöv - skriv gärna ett PM så att jag vet att det är ni ;)

• Lövet92

Om ni inte vill bli vän så kan ni nu söka på gruppen - gravida/bebisar 2015 Linköping :)

• Elaela
    Lövet92 skrev 2015-08-06 16:33:19 följande:

Om ni inte vill bli vän så kan ni nu söka på gruppen - gravida/bebisar 2015 Linköping :)

Jag skickade PM på facebook.
  • Elaela

Är det verkilgen så att ingen har skrivit här eller det är jag som inte ser det?

• IMHO
    Elaela skrev 2015-09-07 11:12:41 följande:

Är det verkilgen så att ingen har skrivit här eller det är jag som inte ser det?

Många av oss har fött nu. Inte jag dock. 11 dagar kvar och en bebis som trivs inne i 37-graderspoolen, trots att det borde vara extremt trångt nu.

Nio av oss har lämnat anonymiteten här på FL och samlat oss i en sluten grupp på Facebook: m.facebook.com/groups/993800267331722?

Gå gärna med om du inte redan är där.
  • IMHO
    Elaela skrev 2015-08-11 15:28:53 följande:

Fast du är uppenbarligen med redan Jag vet bara inte vilket FL-nick som hör till alla personer i gruppen. Nåväl. Nu har ju fler personer här länken så ni kan söka medlemskap i Facebook-gruppen.
  • Lövet92

Har du fått något svar på ditt pm? Jag tror inte jag har fått något...
  • IMHO
    IMHO skrev 2015-09-08 21:44:59 följande:

Nio av oss har lämnat anonymiteten här på FL och samlat oss i en sluten grupp på Facebook: m.facebook.com/groups/993800267331722?

Lövet92 skrev 2015-09-13 02:09:14 följande:

Har du fått något svar på ditt pm? Jag tror inte jag har fått något...

Har ni PM:at Amanda direkt eller testat att söka medlemskap via länken jag skrev? Jag vet inte om man kommer åt länken innan man blivit insläppt i gruppen, men testa och skriv här hur det gick. Jag hänger kvar här ett tag till, oförlöst som jag är.
  • Anonym (Ny I Åtvidaberg)

Hejsan ! 
    Jag skriver här inne i hopp om att få ett svar på min fråga..
    Såg att några här inne va på kvinnohälsan Åtvidaberg..
    Jag ska på inskrivning där i feb.. och fick i samma veva som samtalet till dem även en tid för UL i linköping, Kommer då vara i vecka 13 typ... Är det vanligt att få ultraljud då? och får jag ett till i vecka 18-20 som är vanligt RUL... ??

• Rulltrappa
    Anonym (Ny I Åtvidaberg) skrev 2015-12-27 21:28:07 följande:

Hejsan ! 

Jag skriver här inne i hopp om att få ett svar på min fråga..

Såg att några här inne va på kvinnohälsan Åtvidaberg..

Jag ska på inskrivning där i feb.. och fick i samma veva som samtalet till dem även en tid för UL i linköping, Kommer då vara i vecka 13 typ... Är det vanligt att få ultraljud då? och får jag ett till i vecka 18-20 som är vanligt RUL... ??

Ja, Linköping har en lång tradition av tidig fosterdiagnostik. Detta för att t ex kunna göra nackuppklarningstest. Sedan en tid tillbaka har en möjlighet att välja till ett senare ultraljud för uppföljning av det första.
  • Anonym (Ny I Åtvidaberg)
    Rulltrappa skrev 2015-12-27 22:06:50 följande:

Ja, Linköping har en lång tradition av tidig fosterdiagnostik. Detta för att t ex kunna göra nackuppklarningstest. Sedan en tid tillbaka har en möjlighet att välja till ett senare ultraljud för uppföljning av det första.

Tack så jättemycket för svar :) då har jag lite hum om hur det e :)
  • Annojj

Finns det någon Linköpingsgrupp för de som ska ha tillökning 2016 ?

• Oktbebis
    Annojj skrev 2016-01-02 13:18:48 följande:

Finns det någon Linköpingsgrupp för de som ska ha tillökning 2016 ?

Undrar det med :)
  • Lucille

Inte hittat någon. Ni får starta en. Jag kan tyvärr inte göra det själv för tillfället.

• Oktbebis
    kimberlyss skrev 2016-03-24 21:34:16 följande:

Undrar också :)

Jag skapade en för BF oktober. När är du beräknad? :)
  • kimberlyss
    Oktbebis skrev 2016-03-28 13:14:03 följande:
    Jag skapade en för BF oktober. När är du beräknad? :)
    I augusti :)
Svar på tråden Gravid i Linköping?