• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Jamilia

Hej alla!

Följer gärna med i tråden!

Är 33 år, fyller 34 senare i år! Försöker med barn nr 2, har en dotter född 2012! Försökt mer el mindre sen sommaren 2014, lite halvhjärtade försök vissa månader, mer intensivt andra!

Hur som helst är jag inte gravid än! Hänger gärna här och pratar av mig lite! Ser fram emot en trevlig tråd!

• Jamilia
    Tumvante skrev 2015-03-04 09:20:34 följande:

Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade +

Stort grattis!!
  • Tumvante

Tackar! Dock är man ju nervös för hur det ska gå, planerat VUL om 2 veckor, för att se att lilla embryot ligger rätt. Håller tummarna för resten av er som är igång med eviga väntan på plus!

• Jamilia
    Tumvante skrev 2015-03-07 15:11:46 följande:

Tackar! Dock är man ju nervös för hur det ska gå, planerat VUL om 2 veckor, för att se att lilla embryot ligger rätt. Håller tummarna för resten av er som är igång med eviga väntan på plus!

Man får försöka hålla sig positiv och tro att allt går väl under graviditeten! Håller tummarna för er! Har ni speciella skäl att kolla upp extra? Jag hade ett missfall 2010, i v 11. Sedan efter det en fungerande graviditet el vad man ska kalla det! Vad roligt och spännande för er att resan är påbörjad för er del!
  • Jamilia

Själv är ÄL över för denna månad så nu är det bara att hålla tummarna! IGEN! Som så många månader redan... Blir det inget denna gången har jag bestämt mig för att anv ÄL-test nästa månad! Har ÄL-symtom varje månad och regelbunden mens men vill prova ÄL-test ändå! Tycker det hade varit skönt att få lite extra bekräftelse på att ÄL verkl sker när jag tror! Jaja, man får försöka hålla modet uppe och tro att det ger resultat till slut!

• Jamilia
    lanylena skrev 2015-03-08 17:41:53 följande:

BIM -2 och tokblankt test... Har inga som helst förhoppningar om ett plus.

Jag brukar oxå testa en del dagarna innan BIM... Man hoppas ju på det där svaga strecket som sakta men säkert blir starkare! Men känner igen din känsla allt för väl tyvärr! Hoppet sjunker ju längre fram mot BIM man kommer! Men, man vet aldrig, så länge inte mensen dykt upp...
  • Tasha82

Hallå på er! Har följt er ett tag nu men minns inte om jag skrivit nåt! ;) 33 i mars och tar ut kopparspiralen på torsdag! De officiella försöken startar i april men kanske blir lite uppvärmning redan vid äl nu i mars! Inte längtat så mkt tidigare, men nu är barn allt som rör sig i mitt huvud, sträckkollat på SVTs gamla serie En unge i minuten sen igår... Vad gör man med denna längtan, vill gå med barnvagn nu nu nu!! Och ingen aning om man ens kan bli gravid... många hjärnspöken nu! Hur går era tankegångar? Kram på er alla kämpar!

• Jamilia
    lanylena skrev 2015-03-10 09:31:50 följande:

BIM idag och tokblankt test. Inväntar Tant Röd nu då...

åhh, trist!! hur gick det, kom tant röd? Du har barn sedan tidigare ser jag på din profilbild! ett el flera?
Svar på tråden vi på 30 +