vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hallå på er! Har följt er ett tag nu men minns inte om jag skrivit nåt! ;) 33 i mars och tar ut kopparspiralen på torsdag! De officiella försöken startar i april men kanske blir lite uppvärmning redan vid äl nu i mars! Inte längtat så mkt tidigare, men nu är barn allt som rör sig i mitt huvud, sträckkollat på SVTs gamla serie En unge i minuten sen igår... Vad gör man med denna längtan, vill gå med barnvagn nu nu nu!! Och ingen aning om man ens kan bli gravid... många hjärnspöken nu! Hur går era tankegångar? Kram på er alla kämpar!
Tack Jamilla, ska verkligen försöka! Tog ut spiralen idag så nu ska jag ha en mens till sen får försöken starta! Det närmar sig!!!????????????
Hej alla!
Sambon och jag gör nya försök nu, med hjälp av cb fertilitetsglidmedel, får se om plusset kommer denna gång!!!! Hihi
Tack Jamilla, ska verkligen försöka! Tog ut spiralen idag så nu ska jag ha en mens till sen får försöken starta! Det närmar sig!!!????????????
Hej, nej, har inga egentliga själ att vara extra orolig. Detta är första gången vi försöker, och i stort sett också på första medvetna försöket
Hej alla!
Sambon och jag gör nya försök nu, med hjälp av cb fertilitetsglidmedel, får se om plusset kommer denna gång!!!! Hihi
Jag har en vecka kvar t BIM, nästa helg ska mensen dyka upp... Eller inte! Som vanligt känns allt som vanligt, inga konstiga symtom el smärtor än iaf! Känner mig som vanligt pessimistisk och väldigt ogravid!
Men, tiden får utvisa hur det går!
Trevlig schlager-lördag alla!!
Tack, jag håller tummarna för dig oxå...
Jag har bim nästa söndag, så vi får se om det ger något resultat, har kört på i tre dagar, ska köra en gång till ikväll...