vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej! Hoppar in här jag med!
Jag är nyss fyllda 30. Det här är andra försöket för våran del (första barnet).
Vi fick tidigt mf i dec, och började ägglossa nu i feb. Har BIM omkring 3mars.
Väntan är olidlig! Jag har inga symptom förutom ömma bröstvårtor och svajande humör.
Har ni fått några symptom än, ni som väntar på BIM?
Hej! Hoppar in här jag med!
Jag är nyss fyllda 30. Det här är andra försöket för våran del (första barnet).
Vi fick tidigt mf i dec, och började ägglossa nu i feb. Har BIM omkring 3mars.
Väntan är olidlig! Jag har inga symptom förutom ömma bröstvårtor och svajande humör.
Har ni fått några symptom än, ni som väntar på BIM?
Tack! Jag har ömma bröstvårtor, lite öm mage korta stunder då och då men det kan bero på vad som helst egentligen. Lite svajande humör.
Tack! Jag har ömma bröstvårtor, lite öm mage korta stunder då och då men det kan bero på vad som helst egentligen. Lite svajande humör.
Jag hoppar gärna in är 33 år, fyller 34 i år. Har ÄL i dagarna tror jag. Har oregelbunden mens så det är så svårt att veta.
Brukar ni ha några känningar vid ägglossning?
Jag hoppar gärna in är 33 år, fyller 34 i år. Har ÄL i dagarna tror jag. Har oregelbunden mens så det är så svårt att veta.
Brukar ni ha några känningar vid ägglossning?
Hoppar in! Jag är 32, inne på tionde försöket ÄL har förhoppningsvis nyss varit och har BIM runt 8 mars. Vi har så smått smygstartat utredning tack vare snäll gyn.
Hoppar in! Jag är 32, inne på tionde försöket ÄL har förhoppningsvis nyss varit och har BIM runt 8 mars. Vi har så smått smygstartat utredning tack vare snäll gyn.
Hej tänkte hoppa in här om det är möjligt ok. 30 åring som precis börjat försöka eller sluta börja försöka när mensen kommer igång och jag är lite närmare fast jobb, får veta o nästa vecka hur det blir med jobb. Så jag nu väntar jag på att få min första mens efter att jag har slutat med p-piller, känns som en hemskt lång väntan
någon här som åt p-pilleroch kan berätta hur lång tid det tog för er mens att komma igång?
Hej tänkte hoppa in här om det är möjligt ok. 30 åring som precis börjat försöka eller sluta börja försöka när mensen kommer igång och jag är lite närmare fast jobb, får veta o nästa vecka hur det blir med jobb. Så jag nu väntar jag på att få min första mens efter att jag har slutat med p-piller, känns som en hemskt lång väntan någon här som åt p-pilleroch kan berätta hur lång tid det tog för er mens att komma igång?