• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Tumvante

Hopper också in här, då jag också är en 30+ som söker likasinnade

Är 32, hoppas på ett barn nr 1 med sambon.

Slutade med p-ring vid jul, och vi försökte först på riktigt efter mensen i februari.

Har BIM typ i morgon om cykeln heter 28 dagar denna gången.

Läste att chanserna att bli gravid om man har sex vid ÄL är ca 15-20 % före 35 typ....

Så att det skulle gått denna gången är ju tveksamt. Lär ju få försöka en del.

Hoppas det hår bra för oss alla snabbt

• lanylena
    Tumvante skrev 2015-03-02 22:22:18 följande:

Hopper också in här, då jag också är en 30+ som söker likasinnade

Är 32, hoppas på ett barn nr 1 med sambon.

Slutade med p-ring vid jul, och vi försökte först på riktigt efter mensen i februari.

Har BIM typ i morgon om cykeln heter 28 dagar denna gången.

Läste att chanserna att bli gravid om man har sex vid ÄL är ca 15-20 % före 35 typ....

Så att det skulle gått denna gången är ju tveksamt. Lär ju få försöka en del.

Hoppas det hår bra för oss alla snabbt

Hej! Ja, det är ju normalt att det kan ta ett år att bli gravid (hur hutlöst långt det än låter...)
  • Tumvante

Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade +

• lanylena
    Tumvante skrev 2015-03-04 09:20:34 följande:

Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade +

Men åh vad roligt! Stort grattis!!
  • Cissi2801
    Tumvante skrev 2015-03-04 09:20:34 följande:

Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade + smile1.gif

Gattis
  • Tumvante

Tackar! Nu är det bara att hålla tummar för er alla, och för att vi klarar oss bra förbi första trimestern.

• Dior79
    Tumvante skrev 2015-03-04 16:39:48 följande:

Tackar! Nu är det bara att hålla tummar för er alla, och för att vi klarar oss bra förbi första trimestern.

Grattis!
  • Cissi2801
    Tumvante skrev 2015-03-04 16:39:48 följande:

Sambon och jag gör ett nytt försök denna månaden... För att nå det där efterlängtade plusset!!!!! ????
Svar på tråden vi på 30 +