vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hopper också in här, då jag också är en 30+ som söker likasinnade
Är 32, hoppas på ett barn nr 1 med sambon.
Slutade med p-ring vid jul, och vi försökte först på riktigt efter mensen i februari.
Har BIM typ i morgon om cykeln heter 28 dagar denna gången.
Läste att chanserna att bli gravid om man har sex vid ÄL är ca 15-20 % före 35 typ....
Så att det skulle gått denna gången är ju tveksamt. Lär ju få försöka en del.
Hoppas det hår bra för oss alla snabbt
Hopper också in här, då jag också är en 30+ som söker likasinnade ![]()
Är 32, hoppas på ett barn nr 1 med sambon.
Slutade med p-ring vid jul, och vi försökte först på riktigt efter mensen i februari.
Har BIM typ i morgon om cykeln heter 28 dagar denna gången.
Läste att chanserna att bli gravid om man har sex vid ÄL är ca 15-20 % före 35 typ....
Så att det skulle gått denna gången är ju tveksamt. Lär ju få försöka en del.
Hoppas det hår bra för oss alla snabbt ![]()
Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade +
Grattis Tumvante!!!
Grattis Tumvante!!!
Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade + ![]()
Om allt gått väl och fortsätter gå väl är jag härmed på smällen! Testet i morse visade + ![]()
Tackar! Nu är det bara att hålla tummar för er alla, och för att vi klarar oss bra förbi första trimestern.
Tackar! Nu är det bara att hålla tummar för er alla, och för att vi klarar oss bra förbi första trimestern.