• Anonym (ledsen)

Förlorat körkort

Körde lite över 30 km för fort på en 80 sträcka o polisen tog mitt körkort.

Är det särskilda skäl att man har 4 barn att skjutsa till dagis o skola o att jag dessutom går i skola & har ingen a-kassa jag kan ta.

Jag måste isf sluta skolan bli utan inkomst o barnen sluta dagis.

Går inte bussar som skulle passa
    bor på landet

• Svar på tråden Förlorat körkort
  • Nape

Ts signaturen lösningsfokuaerad menar tillfälligt. Hyr en lägenhet i två månader, bo hos en vän, husvagn?

• Anonym (ledsen)
    Nape skrev 2015-02-22 17:34:44 följande:

Ts signaturen lösningsfokuaerad menar tillfälligt. Hyr en lägenhet i två månader, bo hos en vän, husvagn?

Nja jag har ju en stor familj. Vi är sex personer.

Nej det går inte.

Det får lösa sig på annat vis

• Dr Mupp
    Anonym (ledsen) skrev 2015-02-22 17:35:34 följande:

Nja jag har ju en stor familj. Vi är sex personer.

Nej det går inte.

Det får lösa sig på annat vis

din man får val köra
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Sweet Sofia
    Anonym (ledsen) skrev 2015-02-22 16:57:51 följande:

Det är alltså bara att hoppa av skolan menar du??

Eller att du ordnar så att du kan läsa på distans under den tid du har indraget kørkort.
  • elmadumle
    Sweet Sofia skrev 2015-02-22 15:52:02 följande:
    Jodå, det finns en mäng  omständigheter som gør att man får ner tiden. Dock inget av de skälen ts har.
    Det borde inte finnas några förmildrande omständgiheter alls, begår man ett brott får man stå för det och ta konsekvenserna.
  • Sweet Sofia
    elmadumle skrev 2015-02-22 18:05:47 följande:
    Det borde inte finnas några förmildrande omständgiheter alls, begår man ett brott får man stå för det och ta konsekvenserna.
    Enig, men nu finns det førmildande omständigheter och det kan varen du eller jag gøra något åt.
  • Unis
    Dr Mupp skrev 2015-02-22 17:42:22 följande:
    din man får val köra
    Hennes man jobbar borta i veckorna.
    A Sky Full of Stars. I think I see you.....
  • Anonym (Hm)
    Anonym (ledsen) skrev 2015-02-22 14:55:11 följande:

Det står ju att det finns varning vid speciella skäl och jag tycker verkligen jag har speciella skäl att bara få en varning o böter.

Jag har barn som ska till dagis & jag har skola. Om jag skippar skolan blir jag utan mitt csn bidrag. Har jag ingen bil kommer jag inte till skolan & barnen kommer inte till dagis. Min man jobbar borta under veckorna.

Hur fasen gör man? Går på soc då?

Alltså det här är ett sätt att få dig att vakna upp och inte göra samma misstag igen. När ens körkort är så viktigt att man inte kan vara utan det så är det extra viktigt att göra rätt.
    Det blir jobbigt och säkert dyrt framöver eftersom du får ta taxi men jag är säker på att du håller hastigheten framöver.
    Jag tycker inte att skjutsa barn till skola är skäl nog för att du ska få förmildrande dom. Det om nåt är att föregå med gott exempel jämtemot dina barn
  • Anonym (gg)

Då får man se till att komma iväg tidigare så slipper man köra för fort för att komma i tid ju

• Anonym (L)
    Anonym (ledsen) skrev 2015-02-21 15:58:54 följande:

Körde lite över 30 km för fort på en 80 sträcka o polisen tog mitt körkort.

Är det särskilda skäl att man har 4 barn att skjutsa till dagis o skola o att jag dessutom går i skola & har ingen a-kassa jag kan ta.

Jag måste isf sluta skolan bli utan inkomst o barnen sluta dagis.

Går inte bussar som skulle passa
    bor på landet

Du får helt enkelt bita i det sura äpplet och försöka lösa det utan körkort!
Svar på tråden Förlorat körkort