IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Åå vad jobbigt :( vilken rd är du på? Det finns ju graviditetsklåda..... Hoppas på att detr det! :D
Hihi, vi känner nog alla igen oss i den där lätta förvirringen ibland ;)
Ja usch det är fruktansvärt! Fick byta från lutinus till en annan sort ifall det var den jag reagera på, men det blir bara värre känns det som :/ ska ringa kliniken imorn tänkte jag få se vad dem säger.
Lite ot men idag så tittade tant röd fram, hahaha vilken ful omskrivning :) men woho! Första gången på två år som jag är glad över att se na! Imorgon ringer jag Rmc!
Haha, ja, nä just det, det var lhf.. Lätt förvirrad är vad jag är :)
Men ush för klåda! :/ hoppas det blir bättre snart!
Välkomen!!
Hej hoppar in i eran tråd :) ska göra ett syskonförsök nu i mars har en liten dotter som blev till genom provrörsbefruktning 2013 :) så nu hoppas vi på syskon!! Sprutar för fullt har sprutat i fyra dagar och idag börjar jag spruta med sprutan som ska hindra ägglossning :) så äp i slutet av nästa vecka förhoppningsvis
Men åååååå va kul!! Man blir ju så glad! Värst guldägger :D hoppad det blir ett till frysen också! Jag kan känna att man vill ju absolut inte behöva det men det är också lite skönt att veta att man har fler chanser :)
Jag kommer få ett sprutstartdatum när jag ringer men troligtvis cd 3, dvs lördag! Jag ska också få ett datum för första vul när jag ringer, spännande! Ikväll tänker jag ta bilen till sjukhusets apotek och hämta ut all medicin! :)
Ja precis, det var jag ;)
Jag kunde inte hålla mig så jag ringde och kollade och det fanns 3 befruktade ägg.
Vi gjorde återföring igår med ett riktigt guldägg! De sa att "finare än såhär går det inte att få" :)
Hon som jobbade i labbet sa skämtsamt att hon inte kunde se könet men att "den" var söt iaf.
Det såg väl ut som att det bara blev 1 till frysen men jag håller verkligen tummarna för att det inte ska behövas!
Härligt att din mens kom idag. Ska du börja med sprutor nu eller?
Åå vad jobbigt :( vilken rd är du på? Det finns ju graviditetsklåda..... Hoppas på att detr det! :D
Ja precis, det var jag ;)
Jag kunde inte hålla mig så jag ringde och kollade och det fanns 3 befruktade ägg.
Vi gjorde återföring igår med ett riktigt guldägg! De sa att "finare än såhär går det inte att få" :)
Hon som jobbade i labbet sa skämtsamt att hon inte kunde se könet men att "den" var söt iaf.
Det såg väl ut som att det bara blev 1 till frysen men jag håller verkligen tummarna för att det inte ska behövas!
Härligt att din mens kom idag. Ska du börja med sprutor nu eller?
Men åååååå va kul!! Man blir ju så glad! Värst guldägger :D hoppad det blir ett till frysen också! Jag kan känna att man vill ju absolut inte behöva det men det är också lite skönt att veta att man har fler chanser :)
Jag kommer få ett sprutstartdatum när jag ringer men troligtvis cd 3, dvs lördag! Jag ska också få ett datum för första vul när jag ringer, spännande! Ikväll tänker jag ta bilen till sjukhusets apotek och hämta ut all medicin! :)
Ja det känns jättebra!
Det här är min andra ruvning men vi fick inte såna bra ord den första gången hehe
Jag ruvar också på ett 5-dagars. Förra gången var det ett 3-dagars.
Nu håller vi tummarna för allt går vägen för oss! När har du testdag?