• Gweny

IVF 2015 Mars - April

Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.

Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?

• Svar på tråden IVF 2015 Mars - April
  • GrukanGrace

Hej Gurkangrace här.

5 försöket

Sprutstart i kväll.

Nordic ivf i Malmö

41 år

Har en son på 12 år från tidigare förhållande:

Kram

• LadyMaria

Hjälp!

Jag ruvar för 4e gången, FET i ostimulerad cykel... har testat sen dag 6 och inte ett tillstymmelse till extra streck, men igår och idag ser man ett så kallat spökstreck, som jag inte gjort tidigare.... men det är heller inte tillräckligt tydligt för att det ska va positivt..
    Har ni varit med om liknande??

• Coocoo
    LadyMaria skrev 2015-03-17 10:40:45 följande:

Hjälp!

Jag ruvar för 4e gången, FET i ostimulerad cykel... har testat sen dag 6 och inte ett tillstymmelse till extra streck, men igår och idag ser man ett så kallat spökstreck, som jag inte gjort tidigare.... men det är heller inte tillräckligt tydligt för att det ska va positivt..

Jag har för mig att även spökstreck är positivt :)
  • vårblomman

Sådär ja. Nu är äggplock avklarat. Tyvärr blev det väldigt många ägg även denna gång, 35 stycken (fick 33st förra gången när jag blev överstimulerad) så nu vågar

de inte sätta tillbaka något tvådagars utan vill vänta och se om jag fortfarande mår ok på söndag för att i så fall sätta tillbaka ett femdagars. Snart blir det alla till frysen. Hoppas verkligen det går bättre denna gång, jag mådde inte alls bra sist.

• vårblomman

Oj, blev lite tokigt med autokorrekt, skriver från mobilen. Det skulle stå att om jag mår dåligt får de frysa alla som (förhoppningsvis) blivit befruktade, och istället göra FET senare

• LadyMaria

Skrev om ett svagt streck tidigare idag.... säg den lycka som varar... skulle gå på toa och så var det blod i trosorna :( :( :( Jag går under!!!!!!!

• PD1984

Hej på er! Har en liten fråga.. är det någon som har ätit pencelin samtidigt ni tar sprutorna?

• Coocoo
    LadyMaria skrev 2015-03-17 16:47:17 följande:

Skrev om ett svagt streck tidigare idag.... säg den lycka som varar... skulle gå på toa och så var det blod i trosorna :( :( :( Jag går under!!!!!!!

Nej vad trist :(
  • GrukanGrace

Alla streck är streck så du har ett svagt plus! Håller tummarna nu!

Kram

LadyMaria skrev 2015-03-17 10:40:45 följande:

Hjälp!

• GrukanGrace
    men om det bara är lite så håller jag fortfarande tummarna. Kram
    LadyMaria skrev 2015-03-17 16:47:17 följande:

Svar på tråden IVF 2015 Mars - April