IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Hur stora var dina äggblåsor vid vul?
Närmar sig för 1a äp för mig med, nervöst. Vi får be om extra lugnande och smärtlindring.
Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla.
Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla. ![]()
Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla. ![]()
Förresten - återföring till helgen? Jobbar de på helgerna i Uppsala? Det är ju himla bra.
Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla.
Idag har jag varit på äggplock, blev 19 st (hade 20 blåsor). Det gick bättre än vad jag trodde så var inte nervösa. Det kommer gå superbra =). Det gjorde faktiskt inte så ont (kände knappt något) men efteråt kändes det som mens värk. Nu känner jag mig bara väldigt trött och sömnig =).
Så skönt era äp gick bra! När har ni insättning?
Skrev fel... var 17 st nu som växt till sig. Äp blir på lördag.
På onsdag eftermiddag ska vi ha insättning. Hoppas de delar sig. Känns som att det är en oros moment hela tiden.