IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Fick tråkiga besked idag, mitt blasto överlevde inte så nu får vi börja om :(
Är på ruvdag 7 med två tredagars odlade embryon :)
Hur många av er här inne är på första försöket? Och ni andra vilket försök är ni på?
Pd1984 ledsen för eran skull :(
Maaalin>> välkommen in. Har också försökt i 2 år och går på sahlgrenska, jättego personal där.
PD1984>> nej, vad tråkigt att höra! Hur fort kan ni börja igen?
ak15>> Grattis, jag litar ju mer på CB än övriga test.
spännande att sen se om bägge fäst.
galenidej>> Detta är vårat första försök.
Själv känns det väldigt tveksamt här, alla möjliga tecken jag haft är helt borta och tog ett test bara för det i morse, som stirrade elakt blankt tillbaka. så känns ju lagom depp. är på ruvardag 9, men får ju ta det obligatoriska testet sen på td och ställa in oss på FET istället, vi har 5 st i frysen.
Maaalin>> välkommen in. Har också försökt i 2 år och går på sahlgrenska, jättego personal där.
PD1984>> nej, vad tråkigt att höra! Hur fort kan ni börja igen?
ak15>> Grattis, jag litar ju mer på CB än övriga test. spännande att sen se om bägge fäst.
galenidej>> Detta är vårat första försök.
Själv känns det väldigt tveksamt här, alla möjliga tecken jag haft är helt borta och tog ett test bara för det i morse, som stirrade elakt blankt tillbaka. så känns ju lagom depp. är på ruvardag 9, men får ju ta det obligatoriska testet sen på td och ställa in oss på FET istället, vi har 5 st i frysen.
Hur många dagar sprutade ni innan äggplock? Jag ska lämna blodprov efter att ha sprutat i 6 dagar!
Pd1984 åh va bra att ni får börja så fort igen :)
Och där kom mensen.känner mig deppig plus att jag tror inte att något överlevde till frysen. För de i Uppsala sa att de inte trodde det men kanske. Så ja. Jag funderar på att göra gravtest i morgon bbara för att kolla.