IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Jag fick knappt nån biverkning av spray el sprutor. Var väldigt orolig för det. Får se hur det blir nästa gång.
Jag ringde idag och kollade ifall det kanske misslyckas att fästa för att jag äter mycket sött :P Tänkte att det kanske påverkade miljön för ägget. Men de sa att jag kunde fortsätta att äta med gott samvete :P
Vi är på första försöket och började spraya i lördags!
Vill bara att allt ska vara slut nu! Känns som det är jättemycket man ska behövs gå igenom, både psykiskt och fysiskt! En riktigt påfrestning!
Började också med spray i lördags, vårt första försök här med!
Hur länge ska du spraya?
Jag sprayar 24 dagar till att börja med, ska på samtal och ul på mitt sjukhus och ser hur allt ligger till, så får vi se om det blir sprutor efter det :)
Började också med spray i lördags, vårt första försök här med!
Hur länge ska du spraya?
Jag sprayar 24 dagar till att börja med, ska på samtal och ul på mitt sjukhus och ser hur allt ligger till, så får vi se om det blir sprutor efter det :)
Aha okej, tror de flesta gör så som du gör, vet inte varför jag fick en tid innan egentligen (?)
Gjorde utredning i Säffle, men nu går vi på Centralsjukhuset i Karlstad, så går via landstinget :)
Slutade med skydd i sept -09, och inget har hänt under dessa drygt 5.5 år, så nu tycker jag att det är dags!
[quote=75088720][quote-nick]Mytime skrev 2015-03-30 20:04:42 följande:[/quote-nick]
Nu har vi äntligen startat!!!
Började spraya idag vid lunch.
Väldigt orolig inför sprutpennan sen men de problemet tar ja tag i om tre veckor...
Maken får lära sig o min mamma kan oxå så ja får ta till lite hjälp så ska de nog lösa sig på nåt sätt.
Sen e de "bara" de värsta kvar sen... Äggplocket! :(
Men nu är vi iaf igång! :D
[/
Roligt att komma igång! Tänkte på dig för någon dag sen hur det har gått efter gruppinfot. Hur tyckte du att det var?
Sprutorna känns inte alls, det är ju sån supertunn nål. Fast är man spruträdd så är det ju läskigt ändå.
Äggplock är väl inte lattjo lajban men ta en sak i taget. Viktigast är att ni är igång!
Vi är på första försöket och började spraya i lördags!
Vill bara att allt ska vara slut nu! Känns som det är jättemycket man ska behövs gå igenom, både psykiskt och fysiskt! En riktigt påfrestning!