• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Mallis92

Vi velar lite mellan Malva och Tilda. Kommer inte bestämma något förrän bebis är ute men det är ju kul att fundera :)

• smaila

Väntar första barnet. Bf 29/11 och allt är underbart och väldigt spännande!

• Lisa_1986

Vår flicka heter Rut-Emma (efter en karaktär i en barnbok) har alltid älskat ser namnet.

• Anna Hbg

Vi har säkert minst 10 förslag var gällande både pojk-och flicknamn. De flesta gamla svenska namn.

Kanske dags att försöka korta ner listorna lite nu för annars lär väl bebisen hinna fylla 1 innan sen fått ett namn :O

Kanske skulle köra på sonens smeknamn på bebisen nämligen Atchoo :P

• gummsanmadde

Vi vet ju inte om det är en påg eller tös, men namn som vi gillar är johan patrick eller emma å kanske sandra, josefine, fast de tre första namn är favvo för mig. Killen min är fortfarande lite osäker..

är det någon annan som ha problem med halsbränna/sura uppstöttningar? Ha riktigt hemska på kvällen..

• Anna Hbg

Hade varit kul att veta lite mer om er här i tråden tex var ni bor och hur gamla ni är :)

Vad sägs om att göra en uppdaterad bf-lista?

Jag kan börja så får ni gärna fylla på efterhand om ni vill :)

• Anna Hbg

Anna Hbg- 35 år, bor i Åstorp, bf 13/11, 2:a barnet (har en son född i februari -13)

• Maja 1
    Anna Hbg skrev 2015-08-04 12:52:35 följande:

Hade varit kul att veta lite mer om er här i tråden tex var ni bor och hur gamla ni är :)

Vad sägs om att göra en uppdaterad bf-lista?

Jag kan börja så får ni gärna fylla på efterhand om ni vill :)

Maja 36 år väntar barn nr fem den 26/11. Mina andra barn är födda 2002, 2005, 2010, 2012.
Svar på tråden Novemberbebisar 2015