Lisen84 skrev 2015-11-06 23:28:09 följande:
Tror vi har samma BF? 13/11?
Och jag känner precis som du, sjukt trött på molvärk o massa sd ena dagen som inte leder någon vart för att sedan lysa med sin frånvaro nästa dag..
Känner att jag inte gör annat än att klaga på hur jobbigt det är att vara gravid, stackars sambo!
Jag oroar mig oxå mkt för hur bebisen mår och vissa dagar känns det helt osannolikt att det ska komma ut en pigg o frisk liten människa. Jag har ju inga barn sen innan utan bara massa missfall så det gör ju inte saken bättre.
1 v kvar nu! Som mest 3 v.. ;)
Japp, fredagen den 13:e som gäller här med.
Vill bara att det antingen ska pausa lite eller, allra helst, dra igång på riktigt nu.
Äsch, inte det minsta synd om gubbarna.
De hade ju det lätta jobbet så får allt ta lite klagan :P
Mycket lättare att få in bebisen än att få ut den hihi
Bebisen har varit mycket lugnare än vanligt idag så är det nte mer aktivitet under natten/morgonen så ringer jag nog fl och ser om jag inte kan få en koll för inget kul att gå med den här oron.
Sen OM det skulle vara något som inte står rätt till skulle jag nog aldrig kunna förlåta mig själv om jag inte kollade upp det.
Har ju en konstaterat liten bebis med (-21%) och det kan ju vara så att den börjar bli lite svag :(
Beklagar dina missfall!
Har "bara" haft ett (MA) och vet hur tufft det var för mig så kan endast föreställa mig hur det är att få flera