Laloppan skrev 2015-11-06 12:39:21 följande:
Ååh igångsatt på 40+6? Här jag bor BOKAR dom tid för igångsättning i 42+0, kan behöva gå 21 dagar över..Så jävla surt och frustrerande. Jag hoppas innerligt att detta startar av sig själv.
Vart på toa och gjort nummer 2 hela 3 gånger idag. Men jag har ju blivit lurad innan av min kropp så jag lägger inte så stor vikt vid det. Min slempropp släpper ju i omgångar så bara gudarna vet hur mycket som finns kvar av den haha.
Kommer inte se något som ett tecken förutom värkar/vattenavgång pga tidigare besvikelser.
Känner det samma med trött och uppgiven. Gråtit ett antal gånger då jag tyckt allt känts så jäkla orättvist och segdraget. Ibland känns det som att jag är den enda som gått över tiden haha!
Ja de vill inte jag ska gå över längre än så helst, eftersom jag har flödesförändringar i navelsträngen (som dock är ok nu), då tycker dom att de är bättre hon får komma ut.. De är även därför de hinnsveper mig..
Usch jag förstår dina känslor, de är hemskt att gå över.. Man känner sig lurad och maktlös, samtidigt som allt gör ont och inget är kul..
Lotie: jag har inte ringt fl om slemproppen ännu, tänkte jag ska göra de om nån timme, ville se om de händer något, ska ta mig en promenad om en liten stund med en vän :)