• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • SandraP81

För två timmar sen kom vår pojke ut i v 38+5. Gick bra, tog lustgas. Förvånad över att jag slapp gå över en vecka som sist!

• gummsanmadde

Grattis till er alla som ha fått era bebisar, längtar tills jag får min :)

om två dagar är det bf, men jag räknar med att gå över två veckor så bli man inte besviken...men jag vill att den ska komma nu.. mannen min försöker muntra upp en genom att säga att jag skapat ett sådant underbart hem i magen så den vill inte komma ut (han har så snott det från Vänner)..

• Masquerade
    SandraP81 skrev 2015-11-05 21:27:25 följande:

För två timmar sen kom vår pojke ut i v 38+5. Gick bra, tog lustgas. Förvånad över att jag slapp gå över en vecka som sist!

Grattis till pojken! :)
  • Charlie40
    SandraP81 skrev 2015-11-05 21:27:25 följande:

Grattis vad underbart, njut!!
  • isalin

Grattis till alla som redan fått era efterlängtade bebisar :)

Igår i vecka 37+4 gick slemproppen på morgonen och strax därefter vattnet, värkar som kommer och går men de är inte tillräckligt täta än, bm på förlossningen sa vid kontrollen att innan måndag har vi vår lilla tjej här iaf så nu får vi se om det tar fart av sig självt eller om det blir lite hjälp på traven :)

• Laloppan
    isalin skrev 2015-11-06 06:28:36 följande:

Grattis till alla som redan fått era efterlängtade bebisar :)

Igår i vecka 37+4 gick slemproppen på morgonen och strax därefter vattnet, värkar som kommer och går men de är inte tillräckligt täta än, bm på förlossningen sa vid kontrollen att innan måndag har vi vår lilla tjej här iaf så nu får vi se om det tar fart av sig självt eller om det blir lite hjälp på traven :)

Ååh vad spännande ! Är så avundsjuk på er som slipper gå över tiden. Är inne på BF+5 idag. Drömmer om att mitt vatten går typ hela tiden haha!
  • Sindyrella1983
    Laloppan skrev 2015-11-06 07:46:00 följande:

Ååh vad spännande ! Är så avundsjuk på er som slipper gå över tiden. Är inne på BF+5 idag. Drömmer om att mitt vatten går typ hela tiden haha!

Jag håller med dig, är på bf+3 idag. Den enda skillnaden är att jag har haft mer flytningar de senaste dagarna.
  • Lisen84

Härligt att det börjar hända grejer i tråden! :) och grattis ni som fått!

Jag är på BF -7, har haft mycket förvärkar o sd i ca två veckor men sista dagarna har det inte varit något!!!? Nu är det bara kräkningarna, halsbrännan o foglossningen som kvarstår.. Fan vad man är trött på det här!

Ni som har fått barn innan, hur satte det igång då?

• bebba83

Här gick vattnet inatt å värkarna satte fart....stannade av för några timmar sen så ska in på kontroll 10.30.

Bf först29/11 så lite tidigt än. Nån som vet hur lång tid det brukar ta efter vattnet gått inne de drar igång ordentligt? ??

• Charlie40
    bebba83 skrev 2015-11-06 09:01:23 följande:

Här gick vattnet inatt å värkarna satte fart....stannade av för några timmar sen så ska in på kontroll 10.30.

Bf först29/11 så lite tidigt än. Nån som vet hur lång tid det brukar ta efter vattnet gått inne de drar igång ordentligt? ??

Spännande! Hade du känt ngt innan du lade dig? Nu är det ju nära Lycka Till
Svar på tråden Novemberbebisar 2015