• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Mestis
    V83 skrev 2015-04-03 20:54:21 följande:
    Underbart! Stort grattis!
    Stort grattis å lycka till!
  • Mestis
    V83 skrev 2015-04-03 20:54:21 följande:
    Underbart! Stort grattis!
    Stort grattis å lycka till !
  • Maja 1

Tiden innan ultraljud går så långsamt. Det är så jobbigt att inte kunna berätta för någon än. Vi har bestämt att hålla tyst tills vi ser att moderkaksprovet är bra. Men det är jobbigt, helst eftersom jag fått mage och har svårt att dölja den. Hur är det för er?

• Sandravanilj
    Maja 1 skrev 2015-04-04 09:16:35 följande:

Tiden innan ultraljud går så långsamt. Det är så jobbigt att inte kunna berätta för någon än. Vi har bestämt att hålla tyst tills vi ser att moderkaksprovet är bra. Men det är jobbigt, helst eftersom jag fått mage och har svårt att dölja den. Hur är det för er?

V 8 (7+3) och mår fruktansvärt illa sedan jag gick in i v.8 ! Har riktig kräkfobi så motverkar mig själv när jag ska kräkas så allt blir 1000 gånger värre!

Magen är svullen och bubblig!!!
  • Daniela1983
    Miracle2015 skrev 2015-04-03 12:57:59 följande:

Hej alla novembermammor! Äntligen! Nu hoppar jag in här :) Har nyligen fått graviditet bekräftad efter 12 års ofrivillig barnlöshet! Läkarna har sedan länge sagt att jag endast kan bli gravid via IVF. Av olika anledningar har jag aldrig gjort några försök, utan snarare sakta accepterat att det inte blir bebis för mig. Men så sker detta! Helt utan hjälp....helt spontant! Vi är överlyckliga! En riktig mirakelbaby. Bf 24/11

Men halleluja får man väl säga! Solig
  • Miracle2015

Tack alla för era grattis :) det ÄR verkligen hallelujah :) grattis till er alla som går i väntans tider. Varje graviditet i sig är ett mirakel.

• majsans

Hej!

Får jag hänga med Er här? Väntar min 5e. Första för sambon. Har 4a med en annan pappa. Har varitvarit lite nojjig då vi fick mf i nov. Nu känns det bättre. Är i vecka 8.

• gummsanmadde

Hej alla! Är i v9 (8+6? Vet ej, ha ingen koll längre nu när jag är sjukskriven å spyr)..

Jag ska om tio dagar till bm för inskrivning (blodprov,mm).. När jag i v 6 så va jag på möte med min bm för gå genom kost, mm och då sa hon att när vi ha inskrivningen så skulle vi prova å lyssna på hjärtat.. Jag är skit nervös, vill ju lyssna å kolla så allt är ok men jag kommer bli galen om hon inte skulle hitta det.. Är det någon annan som ha gjort det innan så tidigt eller blivit erbjudit det nu?

• Tiniii
    majsans skrev 2015-04-04 20:40:42 följande:

Hej!

Får jag hänga med Er här? Väntar min 5e. Första för sambon. Har 4a med en annan pappa. Har varitvarit lite nojjig då vi fick mf i nov. Nu känns det bättre. Är i vecka 8.

Klart du skall va med!

Jag väntar barn 6 men min 3:a ochsambons 4;a, och vårt gemensamma första!
  • Bebisfeber84

Hej! Hänger gärna på! Vårat första och efterlängtade barn på väg 17/11. Idag är jag på 7+5. Dock mår jag mindre illa nu och jag tycker det är så konstigt! Fast försöker tänka att det kanske har med påskledigheten att göra., är mer utvilad ! Känner ingen molvärk heller. Känner ni det?

Jag har dock svullen mage, värkande stora bröst, är vargahungrig hela tiden och trött (fast piggare nu när man fått vila)..

Svar på tråden Novemberbebisar 2015