• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Mammsidojsi

Hehe ... Go kväll ... På Onsdag ska ja till MVC ... Kan knappt vänta ... Min tidigare BM som ja haft till alla mina 4 barn ... E väl medveten om att min bebisfabrik är stängd och att vi aldrig mer skulle ses igen mer än i andra sammanhang ... Bokade tid igår ... Å bokade då såklart in mig till henne.

Hon går i pension i höst men va gör väll de.

Lättroad :))

• Mammsidojsi

Hehe ... Go kväll ... På Onsdag ska ja till MVC ... Kan knappt vänta ... Min tidigare BM som ja haft till alla mina 4 barn ... E väl medveten om att min bebisfabrik är stängd och att vi aldrig mer skulle ses igen mer än i andra sammanhang ... Bokade tid igår ... Å bokade då såklart in mig till henne.

• Bebisfeber84

Tack fina ni! Uppdaterar er imorgon vid lunch.. Så jäkla nervöst alltså. Men som jag väntat väntat och väntat..:)

• Anna Hbg
    Mammsidojsi skrev 2015-04-09 20:56:21 följande:

Vilken kupp hihi
    Bebisfeber84 skrev 2015-04-09 21:35:13 följande:

Tack fina ni! Uppdaterar er imorgon vid lunch.. Så jäkla nervöst alltså. Men som jag väntat väntat och väntat..:)

Lycka till imorgon! :)

Hålker tummarna.
  • Maja 1
    Bebisfeber84 skrev 2015-04-09 21:35:13 följande:

Spännande men varför får du ett sånt tidigt ultraljud? Här får vi inte förrän vecka 12 då det är kub test. Om man väljer det.
  • Ninni02

Är nu inne i vecka 11. Hela helgen kände jag att nåt var på tok och ska på måndag på extra UL. Var på UL i vecka 9 och såg ett litet foster med pickande hjärta. KUB om 2 veckor. Så nu ska jag bara ta mig igenom helgen utan att fundera och oroa mig för mycket. :-/

• Angeloco
    Aichan skrev 2015-04-09 10:49:07 följande:

Vad roligt! :) 4 november här och första barnet för både mig och min pojkvän. :) Själv då? :)

Åh :)

1 november, första barnet för oss båda här med!

23 och 24 år i Stockholm! :)
  • Angeloco
    Hejhejhejilc skrev 2015-04-09 12:49:36 följande:

Gick också just i dagarna in i v 11. Hur mår ni tjejer? Jag har fortfarande illamående till och från samt molvärk!

Va roligt :) !

Jag mår överlag bra, lite känslomässig,ömma bröst och molvärken kommer och går lite. Illamåendet har börjat avta men när jag Inte småäter konstant så är det tillbaka direkt. Är det första barnet ? :)
  • Miiia84

Jag är också i v 11 nu enligt appen, jag mår bra. Behöver gå upp tidigt och kissa bara och mer hungrig än vanligt. Jag känner livmodern som en stor boll i nedre delen av magen trots att jag läser överallt att man inte kan göra det än, men det har jag gjort i flera veckor.

• kallemaja

Vad kände du var på tok? Har du haft blödningar?

Ninni02 skrev 2015-04-10 06:11:03 följande:

Är nu inne i vecka 11. Hela helgen kände jag att nåt var på tok och ska på måndag på extra UL. Var på UL i vecka 9 och såg ett litet foster med pickande hjärta. KUB om 2 veckor. Så nu ska jag bara ta mig igenom helgen utan att fundera och oroa mig för mycket. :-/

Svar på tråden Novemberbebisar 2015