• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Maja 1

Jag tror det är lite tidigt för crawings än men jag är galet sugen på olika saker varje dag. Som igår sushi och idag pasta carbonara. Men jag är bara sugen på mat allt onyttigt går bort. Skönt för jag är i normala fall väldigt sockerberoende.

• Anna Hbg

iowa: Jag har också haft craving på just dillchips. Inget jag äter i vanliga fall så undrar om det är en speciell gravidgrej :P

• iowa
    Anna Hbg skrev 2015-04-28 16:39:31 följande:

iowa: Jag har också haft craving på just dillchips. Inget jag äter i vanliga fall så undrar om det är en speciell gravidgrej :P

Jag äter inte heller det i vanliga fall, men saltet är väldigt gott och hjälper mot illamåendet för stunden! ;)
  • Aichan

Idag går jag in i v14! :)

Har era magar växt något? Får man se lite magbilder? Min har växt en hel del redan. :/

• Anna Hbg
    iowa skrev 2015-04-28 17:27:27 följande:

Jag äter inte heller det i vanliga fall, men saltet är väldigt gott och hjälper mot illamåendet för stunden! ;)

Ja, verkligen!

Sugen jag blev nu haha
  • Aichan
    Aichan skrev 2015-04-29 09:57:58 följande:

Idag går jag in i v14! :)

Har era magar växt något? Får man se lite magbilder? Min har växt en hel del redan. :/

Bild från idag, v14 (13+0).
    Visst är jag stor sedan innan med, men magen kom snabbt ändå. =)
  • Aichan
    Aichan skrev 2015-04-29 10:17:57 följande:
    Asch, fick inte med bilderna...
  • Anna Hbg
    Aichan skrev 2015-04-29 10:17:57 följande:

Ååhhh, vilken fin mage du har! :)
  • SandraP81

I vecka 13 nu (12+4). Var på KUB igår, fick bra resultat och det var bara bra med bäbis. Skönt att få se att det verkligen var något därinne! Ser fram emot RUL då vi ska kolla kön också!

Detta är tredje barnet och eftersom jag är lite rund sedan tidigare barn (ca 12 kg för mycket) så tycker jag det är jättejobbigt att se mig själv i spegeln nu.. Känner mig som en degig flodhäst. Tråkigt. Längtar nästan till 9 månaden då det är mer ok att man är stor. 

Svar på tråden Novemberbebisar 2015