• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Anna Hbg

Jag behövde inte fylla i enkäten om alkohol när jag berättad att jag nte druckit på ca 3 år. Bm bara skrattade och la den åt sidan.

• V83

Det är fantastiskt att vi har så kvalificerad mödravård i Sverige tycker jag!

• lotie

Jag fick äntligen se min lilla igår 10+1 sån lättnad. Hade sd och mådde dåligt så åkte till akuten men visade sig vara urinvägsinfektion så fick antibiotika nu. Men nu kan man glädjas lite att det faktiskt växer något där inne:)

• Nilla6
    lotie skrev 2015-05-03 15:45:23 följande:

Jag fick äntligen se min lilla igår 10+1 sån lättnad. Hade sd och mådde dåligt så åkte till akuten men visade sig vara urinvägsinfektion så fick antibiotika nu. Men nu kan man glädjas lite att det faktiskt växer något där inne:)

• Nilla6
    Nilla6 skrev 2015-05-03 16:28:20 följande:
    Vad konstigt det blev, aja är oxå i 10+2 idag, kul med någon som har samma bf. Hur stor var din lilla plutt igår då? När plussade du?
  • Maja 1
    Nilla6 skrev 2015-05-03 16:30:40 följande:

Vad konstigt det blev, aja är oxå i 10+2 idag, kul med någon som har samma bf. Hur stor var din lilla plutt igår då? När plussade du?

Jag är också i vecka 10+2 idag. Har Bf 26 november enligt mätningar på ultraljud.
  • Nilla6
    Maja 1 skrev 2015-05-03 18:36:00 följande:

Jag är också i vecka 10+2 idag. Har Bf 26 november enligt mätningar på ultraljud.

Kul med en till, jag har oxå bf 26e november, gjort ivf så det kan inte ändras så mycket.
  • lotie

Kul samma bf som mig då:)

De sa inte hur stor, bara att den var exakt enligt veckan och det såg bra ut.

Har inskrivning om en vecka och ska träffa bm och läkare då så blir kanske ett vul till då:)

• lotie

Nu ringde läkaren och sa att det var GBS i mitt urinprov:( får byta pencelin nu.

Blir ju förmodligen snitt då kan det väl inte vara lika farligt?

• mea84
    lotie skrev 2015-05-04 11:10:33 följande:

Nu ringde läkaren och sa att det var GBS i mitt urinprov:( får byta pencelin nu.

Blir ju förmodligen snitt då kan det väl inte vara lika farligt?

Vad betyder GBS?
Svar på tråden Novemberbebisar 2015